طراحی سایت

در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

شرکت طراحی سایت و انتخاب صحیح آن از جمله مهم‌ترین فاکتورها برای موفقیت سایت طراحی شده در بازاریابی اینترنتی به شمار می‌رود. نکات مختلفی برای سنجش و اعتبارسنجی شرکت طراحی سایت می‌بایست مورد توجه قرار گیرد. طی مقاله پیش‌رو برخی از این نکات جهت انتخاب بهترین سرویس سایت ساز مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

1- سوابق اجرایی شرک طراحی سایت

توضیح و ارائه تمامی خدمات طراحی سایت و نمونه پروژه‌های انجام شده، از جمله مهم‌ترین وظایف این شرکت‌ها می‌باشد. تمامی سوابق اجرایی شرکت می‌بایست در دسترس مشتریان قرار گرفته تا کیفیت ارائه‌ی خدمات، قابل ارزیابی باشد.

شرکت‌هایی که خدمات کامل و جامعی را ارائه می‌دهند، به راحتی امکان برقراری ارتباط با کارشناسان شرکت خود را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند تا در صورت نیاز به دریافت مشاوره با کارشناسان مربوطه تماس حاصل نمایند.

2- رضایت مشتری

رضایت مشتری یکی از مهم‌ترین عوامل انتخاب شرکت مناسب برای طراحی حرفه ای سایت می‌باشد. در صورتی که مشتریان پیشین، از خدمات و سرویس‌های شرکت مورد نظر، راضی بوده و پس از طراحی حرفه ای سایت بازخورد خوبی دریافت کرده باشند، شما نیز به راحتی می‌توانید از کیفیت بالای خدمات، اطمینان حاصل نمایید. لذا در این خصوص، تحقیقات گسترده و جامعی را برای بدست آوردن اطلاعات مورد نیاز انجام دهید.

بهترین شرکت های طراحی سایت، معمولا در وب سایت خود، بخشی را به مشتریانی که تاکنون داشته‌اند اختصاص می‌دهند؛ بنابراین، با مراجعه به این بخش و برقراری ارتباط با هر یک از این مشتریان، می‌توانید در خصوص خدمات‌دهی آن شرکت طراحی سایت، اطلاعات کسب کنید.

3- ارائه دموی سایت های طراحی شده

شرکت‌های معتبر و حرفه‌ای، معمولا در اولین جلسات توجیهی، دموی بهترین و حرفه‌ای ترین سرویس طراحی سایت خود را به مشتریان ارائه می‌نمایند. در طی این جلسات، تمامی نیازهای شما مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت؛ در نتیجه، بهترین راهکار طراحی سایت، انتخاب شده و طرح و نقشه‌ی کلی آن برنامه‌ریزی خواهد شد.

4- ارائه مستندات و رزومه کاری شرکت

شرکت طراحی حرفه ای سایت تمامی مستندات مربوط به پروژه‌های قبلی را در قالب بروشور، کاتالوگ، پروپوزال‌های اجرایی و تعرفه و قیمت خدمات خود را به صورت واضح و روشن ارائه می‌نمایند. در نهایت، با توجه به نیاز مجموعه شما خدمات طراحی سایت ارائه خواهد شد.

5- زمانبندی مشخص و دقیق

هر چقدر تیم طراحی سایت از دانش و عملکرد بهتری برخوردار باشند، زمانبندی اعلام‌شده جهت تحویل سایت شما دقیق‌تر و قابل استناد خواهد بود. زمانی که تمامی ابعاد پروژه، بررسی و برنامه‌ریزی شود، محصول موردنظر طی زمان مشخص ارائه خواهد شد.

6- برآورد قیمت

پیش از شروع مراحل طراحی وب سایت از شرکت منتخب خود بخواهید تا هزینه‌های پروژه شما را با توجه به ریز فعالیت‌های آن، برآورد نموده و قیمت خود را اعلام نمایند. این امر برای حرفه‌ای ترین شرکت طراحی سایت با توجه به معیارها و استاندارهای قیمت‌گذاری به راحتی در کوتاه‌ترین زمان امکان‌پذیر خواهد بود.

7- عقد قرارداد

پس از مشخص شدن تمامی شرایط و خدمات مورد انتظار از شرکت مورد نظر، جهت ارائه طراحی سایت، اقدام به عقد قرارداد نمایید. تمامی بندهای قرارداد می‌بایست به دقت و با ذکر جزئیات، نوشته و تنظیم شود. شرکت‌های معتبر، معمولا، نمونه قرارداد خود را با توجه به ویژگی‌های پروژه شما آماده می‌نمایند؛ پس از مطالعه تمامی بندهای درج‌شده و تأمل بر روی آن‌ها، اقدام به امضاء قرارداد نمایید.

8- خدمات پشتیبانی

پس از اتمام مراحل طراحی و تحویل وب سایت به شما، شرکت طراحی موظف است که نسبت به خدمات خود پشتیبانی ارائه دهد. خدمات پشتیبانی می‌تواند به صورت ماهانه یا سالانه باشد و براساس سیاست کاری هر شرکت طراحی سایت، این فرآیند رایگان یا پولی خواهد بود. بنابراین، در خصوص این مورد نیز تحقیقات و بررسی‌های لازم را انجام دهید.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonبرای خرید رایو تماس بگیرید!