طراحی سایت

طراحی وبسایت چیست و چگونه انجام می‌شود؟

طراحی وبسایت با توجه به رشد و گسترش نفوذ اینترنت و فضای مجازی نسبت به سالیان اخیر مورد توجه بیشتری قرار گرفته است. طراحی وبسایت تا حدی مهم و تاثیرگذار بوده که باعث بالا رفتن اعتبار کسب و کارهای گوناگون شده و جزء جدایی ناپذیر هر مجموعه جهت بازاریابی و فروش محسوب می‌شود.

طراحی وبسایت چیست؟

Web Design و یا طراحی وبسایت در حالت کلی به معنای ایجاد یک پایگاه داده‌ای در فضای مجازی می‌باشد. در این پایگاه داده‌ای اطلاعات متفاوتی از جمله خدمات، محصولات، اخبار و … جهت ارائه به مخاطبین قرار می‌گیرد.

اجزاء و بخش‌های مهم در طراحی وبسایت به صورت کلی ظاهر سایت و گرافیک طراحی شده، صفحات وب و لایه‌های طراحی شده، محتوای وب سایت براساس قوانین سئو می‌باشد.

طراحی سایت حرفه ای

از جمله مهم‌ترین اقدامات پیش از ساخت سایت، تعیین هدف و برنامه‌ریزی کلی خط مشی وب سایت می‌باشد. پس از مشخص نمودن هدف کلی وب سایت می‌توانید مطالب خود را به صورت یکپارچه و منسجم درج نمایید؛ این امر علاوه بر تخصصی‌تر شدن وب سایت کاربران و بازدیدکنندگان را به مطالب منتشرشده علاقمند نموده و همواره وب سایت شما را دنبال خواهند نمود.

نکات مربوط به هاستینگ

قطع نشدن وب سایت و سرعت بالای آن از جمله نکات مهم در ساخت سایت حرفه ای به‌شمار می‌رود.

به صورت کلی، ساخت سایت توسط هاست (Host) خارجی با توجه به کیفیت پورتی که گوگل به سایت‌های خارجی ارائه می‌دهد بهتر است؛ اما سرعت وب توسط هاست داخلی به دلیل نزدیک‌تر بودن، Ping پایین‌تری داشته و در نهایت سرعت سایت بالاتر خواهد رفت.

طراحی قالب وب سایت

در طراحی وبسایت حرفه ای توجه به نکات مربوط به قالب سایت از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در جلب توجه مخاطبین تاثیر بالایی خواهد داشت.

علاوه بر ظاهر وب سایت تمرکز بر روی نکات فنی نیز در بالا رفتن بازدید و موفقیت وب سایت شما تاثیرگذار خواهد بود. طراحی واکنش گرا یا ریسپانسیو مهم‌ترین اصل در ساخت سایت به‌شمارمی‌رود.

قالب واکنش گرا امکان نمایش صفحات وب را در تمامی نمایشگرها با هر سایزی بدون مشکل فراهم خواهد آورد.

تولید محتوای سایت

طراحی سایت حرفه ای و ساخت سایت بدون توجه به محتوای درج شده در آن اعتباری نداشته و بازخورد بالایی نخواهد داشت. لذا درج محتوای تخصصی و مورد نیاز مخاطبان و رعایت قوانین سئو جهت بهینه سازی موتورهای جستجو، ساخت سایت را هدفمند خواهد کرد.

نحوه طراحی سایت حرفه ای

استفاده از سرویس سایت ساز آنلاین جهت ساخت سایت برای افرادی که دانش برنامه نویسی ندارند بسیار مناسب و کارآمد خواهد بود. شرکت دانش بنیان فراداده رایانه سورنا سایت ساز آنلاین رایو را در جهت طراحی وبسایت بدون نیاز به دانش فنی طراحی و ارائه نمود.

این سایت ساز آنلاین با دارا بودن قالب های متنوع امکان طراحی وبسایت را برای تمامی سلایق فراهم نموده است. قالب های سایت ساز رایو براساس تکنیک های سئو طراحی شده و در صورت استفاده از کلمات کلیدی صحیح به راحتی می‌توانید رتبه وب سایت خود را بالا ببرید.

خدمات پس از فروش همراه با پشتیبانی 24 ساعته یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت مجموعه فراداده به حساب می‌آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده + سیزده =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonبرای خرید رایو تماس بگیرید!