سفارش طراحی وب سایت معمولا برای طراحی حرفه ای سایت یک مجموعه یا شرکت و توسط مدیران آن انجام میشود.
توقع یک ارگان یا یک مجموعه از طراحی سایت شرکتی و طراحی وب بالا بوده و عموما به دنبال رقابت و افزایش فروش در دنیای مجازی هستند.
سفارش طراحی وب سایت برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی و سایت شخصی نیز در رده دوم و سوم قرار میگیرد؛
توانایی جذب مشتری و امکان افزایش فروش اینترنتی یکی از ویژگی هایی است که در هنگام طراحی رابط کاربری میتوان دستیابی به آن را تضمین کرد.
سفارش طراحی وب سایت
به طور معمول افرادی که با برنامه های مربوط به طراحی وب و زبان های برنامه نویسی برای طراحی حرفه ای سایت آشنایی ندارند، برای ساخت سایت مورد نیاز خود، به شرکتهای معتبر سفارش طراحی وب سایت خود را انجام میدهند.
سفارش طراحی وب سایت میتواند در فرآیندی برون سپاری شده، به تیمی متشکل از برنامه نویس، طراح رابط کاربری، طراحی تجربه کاربری، طراح گرافیک و متخصص سئو و بهینه سازی سایت داده شود و یا درون مجموعه با استفاده از یک سایت ساز مانند سایت ساز آنلاین رایو انجام شود.
سفارش طراحی وب سایت به تیم طراحی حرفهای
در حالی که در هر گروه طراحی، ممکن است عناوین متفاوت باشند و نقشها نیز ممکن است با هم همپوشانی داشته باشند؛ اما میتوان گفت در هر تیم پنج نقش وجود دارد که هر پروژه موفق طراحی وب به آن نیاز خواهد داشت:
استراتژیست بازاریابی
استراتژی بازاری نقش کلیدی را در موفقیت دراز مدت وب سایت شما ایفا میکند.
استراتژیست بازاریابی انتظارات را تعیین مینماید، مطمئن میشود که تیم و بودجه در مسیر درست قرار دارند و با بقیه نقش ها برای تعیین مهلت واقع بینانه برای انجام هر مرحله از پروژه مذاکره میکند.
استراتژیست بازاریابی باید با آخرین امکانات موجود در اینترنت آشنا باشد و اطلاعات مورد نیاز در خصوص بهینه سازی موتورهای جستجو را داشته باشد.
اغلب این فرد با متخصص محتوا همکاری میکنند تا پست های وبلاگ، سایت و سایر مطالب را برای بازدیدکنندگان سایت جذاب نمایند.
طراح تجربه کاربری
یک فرآیند طراحی وب سایت همیشه با مشارکت تیم در تعیین و ارزیابی عناصر پروژه آغاز میشود. وجود یک طراح تجربه کاربری (User Experience Designer) در تیم طراحی وب همواره از الزامات است.
طراح UX مانند یک معمار است و کمک میکند تا استراتژی طراحی حرفه ای سایت را با انجام تحقیقات اولیه بر روی وب سایت کنونی مشتری و تجزیه و تحلیل نیازهای آنها تعیین کنید.
طراح تجربه کاربری بر ایجاد مفاهیم سایت و توسعه قالب ها و طراحی گرافیکی برای وب سایت متمرکز است.
متخصص محتوا
تولید محتوا یکی از مهمترین بخش های طراحی وب و طراحی حرفه ای سایت است؛ اما همیشه توجهی که سزاوار آن است را دریافت نمیکند!
اغلب اوقات، کار نوشتن به شخص دیگری محول میشود که یک نویسنده حرفه ای نیست، همین مورد می تواند تبدیل به ضعف شده و سبب تاخیر در پروژه شود.
یک پروژه بزرگ طراحی وب، نیاز به داشتن یک متخصص تولیدکننده محتوا (Content Maker) دارد.
این فرد باید در زمینه نوشتن مطالب تخصصی، دیجیتال مارکتینگ و محتواسازی وب سایت، مهارت متقاعد کننده ای داشته باشد.
توسعه دهنده وب سایت
استراتژی، محتوا و طراحی همه پستهای کلیدی هستند؛ اما بدون یک تیم متشکل از توسعه دهندگان برای اتصال همه این قطعات بههم، وب سایت شما هرگز ساخته نخواهد شد.
توسعه دهنده (Developer) وب سایت (یا تیم توسعه) از استراتژی وب، محتوا و طراحی، برای ساختن یک وب سایت استفاده میکند.
ویرایشگر (Editor)
وجود یک ویرایشگر در تیم طراحی بسیار مهم است.
یک ویرایشگر حرفه ای تضمین مینماید که همه چیز در وب سایت شما بدون خطا کار میکند.
تست لینک های داخلی و خارجی، تست تمام ابزارهای وب سایت و غیره کار یک ویرایشگر است.
تفاوت بین داشتن یک وب سایت خوب و وب سایت عالی و حرفه ای اغلب در حوزهی فعالیت یک ویرایشگر حرفه ای است.
سفارش طراحی وب سایت با استفاده از سایت ساز
به جرات میتوان گفت که تمام کارهایی که در یک تیم طراحی وب انجام میشود با استفاده از یک سایت ساز آنلاین توسط خود شما قابل انجام خواهد بود!
استفاده از بهترین سایت ساز سبب میشود تا کمبودی احساس نکنید.
تنوع بالا در پوسته یا قالب سایت، رعایت قوانین سئو و کمک به تولید محتوا، بسترهای آماده برای طراحی ریسپانسیو و امکان ویرایش تمام مطالب وب سایت در هر لحظه از کار، امکاناتی است که یک سایت ساز آنلاین حرفه ای در اختیار شما قرار میدهد.