نماد سایت وبلاگ رسمی سایت ساز رایو

معرفی کتاب طراحی تجربه‌ کاربری برای مبتدیان

معرفی کتاب طراحی تجربه‌ کاربری برای مبتدیان

معرفی کتاب طراحی تجربه‌ کاربری برای مبتدیان

کتاب‌ها، بهترین راهنمای ما برای آموزش و کسب تجربه هستند. در واقع، به وسیله کتاب می‌توانید با کم‌ترین هزینه و ریسک، بهترین اطلاعات را کسب کنید و با آگاهی کامل در حوزه‌های مختلف پا گذاشته و تخصص پیدا کنید. کتاب طراحی تجربه‌ کاربری برای مبتدیان یکی از کتاب‌های مفید و سودمند در حوزه طراحی سایت و نرم افزار محسوب می‌شود. معمولا علاقه‌مندان به این حوزه برای ایجاد آمادگی و کسب مهارت می‌توانند کتاب طراحی تجربه‌ کاربری برای مبتدیان را انتخاب کنند و از پایه، همه چیز را با جزییات دقیق بیاموزند.

اگر می‌خواهید در خصوص کتاب طراحی تجربه‌ کاربری برای مبتدیان اطلاعات کسب کنید، در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا سرفصل‌ها و جزییات کتاب را بررسی کنیم.

تجربه کاربری چیست؟

تجربه کاربری در واقع، به این معنا است که کاربر و مخاطب شما چگونه و از چه طریقی با شما آشنا می‌شود و روند تجربه او از معرفی تا استفاده از خدمات اپلیکیشن و سایت‌تان چگونه است.

تجربه کاربری با احساسات و تجربیات کاربر مرتبط است و در واقع، تمامی رفتارهای کاربر در برخورد با یک اپلیکیشن، نرم افزار یا حتی بستر دیگری که برای استفاده کاربر فراهم شده است، می‌تواند تجربه کاربری او خوانده شود. این تجربیات در ساخت سایت و موفقیت آن اثر فوق‌العاده‌ای دارد.

چرا تجربه کاربری تا این اندازه اهمیت دارد؟

شاید در ذهن‌تان تداعی شود که علت اهمیت این موضوع چیست و چرا باید کلیه افراد فعال در حوزه طراحی وب، مدیران موسسه‌ها و شرکت‌ها، برنامه‌نویسان، فروشندگان و بازاریاب‌ها کتاب طراحی تجربه کاربری برای مبتدیان را مطالعه کنند؟ این کتاب در خصوص چه مباحثی صحبت می‌کند که حتی اگر بخواهید یک سایت ساده در سایت ساز آنلاین داشته باشید نیز، باید این کتاب را مطالعه کنید و حرفه‌ای عمل کنید.

بدیهی است که کاربران در اولین تجربه، از طریقی با شما و کسب و کارتان آشنا می‌شوند. این تجربه هر گونه که خودش را نشان دهد، ذهنیت کاربر را به همین شکل تغییر می‌دهد. به همین دلیل، می‌توان گفت که برداشت اولیه کاربران، وابسته به راه اطلاع رسانی و تبلیغات اولیه است.

در گام بعدی، محیطی که قرار است از طریق آن به کاربر خدمات ارائه کنید، بستر مهمی است که تجربه کاربری را خلق می‌کند. تجربه کاربری نوع شناخت کاربر از برند کسب و کار شما است. پس بدیهی است که اثرگذاری این موضوع در حوزه برندینگ و موفقیت کسب و کار موجب شده است تا کتاب طراحی تجربه‌ کاربری برای مبتدیان برای همه تا این اندازه مفید باشد و خواندن آن ضروری خوانده شود.

کتاب طراحی تجربه‌ کاربری برای مبتدیان چیست؟

کتاب تجربه کاربری در صد درس

این روزها یکی از ترندهای جهانی در حوزه کسب و کار و دیجیتال مارکتینگ، تجربه کاربری یا همان UX است. UX نقش فوق‌العاده مهمی در موفقیت کسب و کار ایفا می‌کند. شما از طریق این روش می‌توانید تمامی ابعاد ارتباط با کاربر را درک کنید و به بهترین شکل ممکن نسبت به مدیریت آن بکوشید. کاهش ریسک فاکتورهای شکست یک کسب و کار در ارتباط با مشتری و نحوه تعامل او، یکی از دستاوردهای مطالعه کتاب طراحی تجربه‌ کاربری برای مبتدیان است.

شما با مطالعه کتاب طراحی تجربه کاربری ویژه مبتدیان می‌توانید در 100 درس، هر آنچه برای موفقیت کسب و کار، اپلیکیشن یا سایت‌تان باید بدانید را کشف کنید و به شکلی کاربردی تمامی فوت و فن‌های لازم را بیاموزید.

جویل مارش در این کتاب تلاش می‌کند تا به شکلی کاربردی روند مطلوبی از پروسه شروع به کار و تولد یک محصول را به نمایش بگذارد.

همان‌طور که محتواسازی در وب سایت دارای اهمیت ویژه‌ای است، درک نیاز کاربر، تحلیل عملکرد او و جایگاه برند در ذهن کاربر نیز به‌وسیله همین دید حاصل از کتاب معرفی‌شده ایجاد می‌شود.

مطالعه کتاب تجربه کاربری چه تاثیری در طراحی سایت و نرم افزار دارد؟

کتاب طراحی تجربه‌ کاربری برای مبتدیان به شما دید صحیحی از نیاز کاربر و روانشناسی رفتاری او در مواجهه با اپلیکیشن‌ها و سایت‌های جدید ارائه می‌کند. به‌وسیله این شناخت شما می‌توانید به طور دقیق و ویژه‌ای نیاز او را درک کنید و در تدارک بستر مناسب برای ارتباط با کاربر، بهترین امکانات را فراهم کنید.

مطالعه این کتاب به شما کمک می‌کند تا در کنار شناخت روش های طراحی منو سایت بهترین روشی که برای کاربر مناسب است را انتخاب کنید و در کلیه بخش‌های سایت یا اپلیکیشن مثل انتخاب آیکون و محتوا نیز حرفه‌ای عمل کنید.

فهرست مطالب کتاب طراحی تجربه‌ کاربری برای مبتدیان

احتمالا تا این‌جا متوجه جذابیت بالا و کاربردی بودن این کتاب شده‌اید و مشتاق هستید تا سرفصل‌های آن را با جزییات مطرح‌شده بدانید. اطلاع از این جزییات می‌تواند در تصمیم‌گیری شما برای تهیه کتاب موثر باشد و دیدتان نسبت به موضوعاتی که قرار است در این کتاب بخوانید را متحول کند.

در ادامه، به بررسی کلیه سرفصل‌ها و دروس گنجانده شده در این کتاب می‌پردازیم:

فصل اول – ایده‌های کلیدی

فصل دوم – پیش از شروع

فصل سوم – مبانی رفتاری

فصل چهارم – تحقیقات کاربری

فصل پنجم – محدودیت‌های ذهن ما

فصل ششم – معماری اطلاعات

فصل هفتم – طراحی رفتار

فصل هشتم – اصول طراحی بصری

فصل نهم – وایرفریم‌ها و نمونه‌های اولیه

فصل دهم – روانشناسی کاربردپذیری

فصل یازدهم – محتوا

فصل دوازدهم – لحظه مواجه با حقیقت

فصل سیزدهم – داده‌ها و اطلاعات آماری برای طراحان

فصل چهاردهم – برای خود یک شغل پیدا کنید.

خروج از نسخه موبایل