فروشگاه اینترنتی

لزوم داشتن فروشگاه اینترنتی در دنیای رقابتی امروز

در دنیای مدرن امروز کسب و کارها بیشتر و بیشتر در حال فعالیت در دنیای مجازی و اینترنت هستند. مزایا و معایب مختلفی در ساخت سایت و داشتن یک وب سایت برای کسب و کار شما وجود دارد.

طبق آمارهای جهانی، در ماه سپتامبر سال 2010 حدود 227،225،642 وب سایت آنلاین وجود داشته است. اگر شما ساخت سایت و طراحی فروشگاه آنلاین خود را بر روی شبکه جهانی وب انجام ندهید، ممکن است تعداد زیادی از مشتریان بالقوه، فروش و سود خود را از دست بدهید.

در ژانویه 2018 حدود 1،805،260،010 (بیش از 1.8 میلیارد) وب سایت در دنیا وجود داشته است. بله! فضای اینترنت بسیار بزرگ است؛ با این حال، بسیاری از این وب سایت ها تقریبا هیچ بازدیدکننده ای را دریافت نمی‌کنند.

فهرست محتوا (با کلیک روی هر عنوان، به آن قسمت منتقل می‌شوید) پنهان

مزیت ساخت سایت و فروشگاه آنلاین

اولین و شاید واضح‌ترین مزیت ساخت سایت حرفه ای و طراحی فروشگاه آنلاین، پتانسیل رسیدن به مخاطبان گسترده است.

میلیونها نفر از مردم (به معنای واقعی کلمه) روزانه از اینترنت استفاده می‌کنند. تمام این افراد به دنبال چیزی هستند و برخی از آنها ممکن است به دنبال شما باشند!

ایجاد یک وب سایت برای کسب و کار شما به این معنی است که شما به طور بالقوه می‌توانید به این خیل مشتریان غیر قابل دسترس، دسترسی پیدا کنید.

حتی اگر کسب و کار شما یک کسب و کار محلی باشد، از طریق طراحی فروشگاه آنلاین می‌توانید محصولات یا خدمات خود را به یک بازار گسترده‌تر مانند بازارهای کشوری و حتی بازارهای بین المللی بفروشید.

داده‌ها نشان می‌دهند که تمایل به خرید اینترنتی در دنیا هر روز در حال افزایش است؛ بنابراین، حضور شما در اینترنت به صورت بالقوه این امکان را می‌دهد که از این رشد به نفع کسب و کار خود استفاده کنید.

حتی اگر شما قصد طراحی فروشگاه آنلاین برای فروش محصولات را نداشته باشید، باز هم می‌خواهید مخاطبانتان را در مورد کسب و کار خود مطلع کنید.

مطلب مرتبط: اهمیت سایت برای کسب و کار

مردم معمولا پیش از بازدید از محل کسب و کار شما به صورت آنلاین در خصوص آن تحقیق می‌کنند. بنابراین، ساخت سایت حرفه ای که به خوبی طراحی شده باعث تشویق آنها برای همکاری بیشتر با شما خواهد شد.

استفاده از سایت ساز و فروشگاه ساز آنلاین رایو

با گسترش هر چه بیشتر طراحی فروشگاه آنلاین و ساخت سایت حرفه ای نیاز به ارائه نرم افزار سایت ساز مخصوصا از نوع سایت ساز آنلاین (تحت وب) نیز بیش از پیش احساس شد.

به همین جهت، بسیاری از کسب و کارها برای کمک به صاحبین مشاغل اقدام به ارائه سایت ساز آنلاین و فروشگاه ساز حرفه ای نمودند.

استفاده از یک نرم افزار آماده و البته به زبان فارسی، برای ساخت سایت و فروشگاه اینترنتی، تا حد زیادی نیاز مشاغل به یادگیری دانش برنامه نویسی و سفارش طراحی سایت را کاهش داده و در نتیجه، سبب صرفه جویی در زمان و هزینه شد.

اگر شما قصد طراحی فروشگاه آنلاین یا ساخت سایت حرفه ای جدید را دارید و یا می‌خواهید در وب سایت فعلی خود تغییر ایجاد کنید، راه های مختلفی در مورد آن وجود دارد.

یکی از راه‌ها، فرآیند برنامه نویسی هر صفحه از سایت شما، تست کدهای نوشته شده در چند مرورگر (Browser) و تنظیم کد به صورت مناسب است.

راه دیگر استفاده از سایت ساز آنلاین و فروشگاه ساز آنلاین است.

فروشگاه ساز رایو با داشتن قالب های بسیار متنوع و محیط کاربری ساده امکان ساخت سایت را برای بسیاری از صاحبین مشاغل فراهم می‌کند؛

با استفاده از این سایت ساز آنلاین بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و یا طراحی وب، می‌توان یک وب سایت کاملا حرفه ای را ایجاد نمود.

استفاده از یک سایت ساز آنلاین نه تنها برای ایجاد سایت به شما کمک می‌کند، بلکه پس از مرحله‌ی ساخت سایت و برای به‌روزرسانی وب سایت ها نیز ابزارهای بسیار زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا در هر لحظه امکان تغییر و اصلاح وب سایتش وجود داشته باشد.

مطالعه بیشتر: ویژگی های یک سایت موفق

قبل از ظهور سایت سازهای آنلاین بسیاری از صاحبین مشاغل برای اعمال تغییرات و به‌روزرسانی‌ها مجبور بودند، به برنامه‌نویسان مراجعه کرده و شاید روزها برای انجام کار صبر کنند؛

این موضوع سبب می‌شد تا بسیاری از اخبار و اطلاع‌رسانی‌های فوری از طریق وب سایت قابل انجام نباشد. در حال حاضر، با کمک یک سایت ساز امکان به‌روزرسانی (Update) تمام صفحات سایت و فروشگاه آنلاین در لحظه وجود دارد.

همچنین، هزینه های استفاده از یک سایت ساز با هزینه های برنامه نویسی بسیار متفاوت بوده و استفاده از آن کاهش هزینه را به همراه خواهد داشت.

از طرفی، یک سایت ساز آنلاین مانند رایو امکان ساخت و مدیریت چندین سایت را به صورت همزمان ارائه می‌کند و کاربر می‌تواند از یک پنل مدیریتی به تمام سایت های خود دسترسی داشته باشد.

بنابراین، در مقوله‌ی درآمدزایی نیز می‌توان از بستر رایو برای طراحی سایت برای مشتریان و متقاضیان استفاده کرد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonبرای خرید رایو تماس بگیرید!