طراحی سایت

برترین شرکتهای طراحی سایت در ایران و جهان کدامند؟

پیدا کردن بهترین‌ها به ما کمک می‌کند تا همه چیز را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنیم. طراحی سایت یکی از مهم‌ترین اقدامات هر شرکت و کسب و کار محسوب می‌شود. به همین دلیل، باید برای انتخاب شرکت طراح سایت، کمی با دقت و تحقیق عمل کنید. انتخاب برترین شرکتهای طراحی سایت، به شما کمک می‌کند تا نتیجه طراحی سایت‌تان را حرفه‌ای مشاهده کنید. معروف ترین طراحان سایت، با آخرین تکنولوژی طراحی و پیاده سازی سایت فعالیت می‌کنند.

پس اگر شما نیز کاندید طراحی سایت هستید و می‌خواهید برای انتخاب و شناخت برترین شرکتهای طراحی سایت اطلاعاتی کسب کنید، تا پایان همراه ما باشید.

ضرورت همکاری با برترین شرکتهای طراحی سایت

زمانی که شروع به طراحی و پیاده سازی سایت می‌کنید، به مرور شاخ و برگ‌های کسب و کار اینترنتی شما گسترده می‌شود. همین موضوع ضرورت طراحی سایت با آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا را پررنگ‌تر می‌کند. استفاده از این تکنولوژی‌ها موجب می‌شود تا سرعت وب سایت بالاتر از رقبا باشد و ظرفیت فراهم کردن امنیت نیز به بالاترین حد ممکن برسد.

پس بدیهی است که امکانات چنین وب سایت‌هایی نیز، بسیار قوی است. استفاده از به‌روزترین کدنویسی‌ها در برترین شرکتهای طراحی سایت موجب می‌شود تا عملکرد کلی سایت‌تان برای موتورهای جستجو نیز، مطلوب باشد. به دلیل همین مزایا اکثر افراد علاقه‌مند به همکاری با معروف ترین طراحان سایت ایران و جهان هستند؛ چرا که مطلوب بودن کدنویسی و پیاده سازی سایت، بالاترین مزیت را نسبت به رقبا ایجاد می‌کند.

بهترین شرکتهای طراحی سایت را بشناسید!

شناخت بهترین شرکت‌های طراحی سایت ایران و جهان، به شما این اجازه را می‌دهد تا دید بهتری در این زمینه داشته باشید. استفاده از خدمات هر کدام وابسته به مزایا و ویژگی‌هایی که توسط هر شرکت ارائه کننده عرضه می‌شود، متفاوت است. در این بخش مجموعه‌ای حرفه‌ای از بهترین‌ها را لیست کرده‌ایم تا از آن برای پیاده سازی وب سایت‌تان استفاده کنید.

1- وب سایت www.hugeinc.com

اگر بخواهید یکی از شرکت‌های حرفه‌ای طراحی سایت را شناسایی کنید و از خدمات آن استفاده کنید، شرکت  HUGE یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین‌ها است. معروف ترین طراحان سایت در این شرکت، به شما اجازه می‌دهند تا نیازتان را بیان کنید و سپس، مطابق با همان نیازها، طراحی و پیاده سازی سایت را آغاز می‌کنند. دارا بودن 13 دفتر طراحی سایت در سراسر دنیا موجب شده است تا این شرکت تبدیل به محبوب‌ترین شرکت‌های طراحی سایت برای کمپانی‌های بزرگی مثل Google, AMC Theaters Gucci, Hulu, Nike, LG باشد.

وب سایت www.hugeinc.com یکی از برترین طراحان سایت در دنیا
وب سایت www.hugeinc.com

2- وب سایت www.clay.global

وب سایت Clay از سال 2016 فعالیت خود را در حوزه معرفی محصولات، برندها و وب سایت‌ها آغاز به کار کرد. پرداختن به تولید و عرضه محصولات دیجیتالی توسط این شرکت، به شکلی حرفه‌ای و تخصصی انجام می‌شود. به همین دلیل، می‌توان از Clay به عنوان یک شرکت تخصصی حرفه‌ای در حوزه دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت نام برد.

سطح پشتیبانی و ارائه خدمات این شرکت توانسته است تا رضایت بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. شرکت‌های بزرگی مثل Slack, Facebook, Google Amazon, Zenefits, Cisco, Sony, Uber, Coca-Cola, Toyota از جمله مشتریان بزرگ این کمپانی به حساب می‌آیند.

3- وب سایت www.activetheory.net

یکی از خلاق‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه سرگرمی، ویدئو، وب سایت و اپلیکیشن، شرکت اکتیو تئوری است. این شرکت با دارا بودن پتانسیل‌های خلاقانه می‌تواند تمام نیاز شما را برای داشتن یک اپلیکیشن یا وب سایت تعاملی پاسخ دهد.

زمانی که قصد دارید از خدمات این شرکت حرفه‌ای و خلاق استفاده کنید، گزینه‌های مختلفی در مقابل شما ارائه می‌شود. انتخاب هر کدام از آن‌ها ابعاد جدیدی از کسب و کار را برایتان نمایان می‌کند.

به همین دلیل، معمولا مشتریان اکتیو تئوری، شرکت‌های خلاق، جوان و علاقه‌مند به چالش هستند. از معروف‌ترین مشتریان این شرکت می‌توان به Rick and Morty, Magic Leap, Blue Shield, Google, Coachella اشاره کرد.

اگر طرفدار خلاقیت و نوآوری باشید یا تجربه کاربری برای‌تان خط قرمز مهمی باشد، قطعا این شرکت می‌تواند پاسخ‌گوی نیاز شما باشد.

شرکت طراحی سایت activetheory
شرکت طراحی سایت activetheory

4- وب سایت www.scnsoft.com

اگر طرفدار برترین شرکتهای طراحی سایت باشید، شرکت ScienceSoft به عنوان یکی از پیشتازان این حوزه فعالیت می‌کند. این شرکت از سال 1989 شروع به کار کرده است و مدعی خلاقیت و طراحی مبتکرانه وب سایت است. حدود فعالیت این شرکت بیش از 30 سال است و قطعا افراد متخصص زیادی در آن کار می‌کنند.

طراحی و توسعه نرم افزار و طراحی فنی و گرافیکی وب سایت، از جمله فعالیت‌هایی است که این شرکت می‌تواند به مشتریان خود ارائه کند. از جمله مشتریان سرشناس این شرکت که از معروف ترین طراحان سایت در دنیا شناخته می‌شود، می‌توان به T-Mobile, Nestle, IBM, NASA JPL, eBay, Tieto, Ford, Rakuten Viber اشاره کرد. مطمئنا شرکتی که پروژه چنین کمپانی‌های برندی را برعهده داشته است، می‌تواند تا حد بسیار زیادی قابل اعتماد باشد.

شرکت طراحی سایت ScienceSoft
شرکت طراحی سایت ScienceSoft

5- وب سایت www.forgeandsmith.com

یکی از شرکت‌های حرفه‌ای در حوزه طراحی و پیاده سازی سایت که به عنوان معروف ترین طراحان سایت آن را می‌شناسند، شرکت Forge and Smith است. این شرکت با دارا بودن تیم‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف طراحی و پیاده سازی سایت، می‌تواند تمامی شرکت‌های بزرگ و کوچک را پوشش دهد.

در واقع خدمات آن، مختص شرکت‌های برند و بزرگ نیست؛ بلکه استارت آپ‌ها و فروشگاه‌های خرده فروشی نیز، می‌توانند به کمک تیم Forge and Smith به سایت حرفه‌ای خود دست پیدا کنند.

خدمات مختلف طراحی و پیاده سازی سایت، در کنار سئو و محتوای سایت می‌تواند مسیر رسیدن به رتبه‌های مطلوب در بین رقبا را فراهم کند. به همین دلیل، می‌توان به عنوان یکی از بهترین‌های این حوزه، از شرکت Forge and Smith نام برد.

شرکت طراحی سایت forgeandsmith
شرکت طراحی سایت forgeandsmith

6- وب سایت www.rayo.ir

یکی از بهترین شرکتهای طراحی سایت که با دارا بودن سایت ساز، محبوبیت زیادی بین کاربران ایرانی کسب کرده است، سایت ساز و فروشگاه ساز آنلاین رایو است.

رایو به عنوان یک سایت ساز آنلاین می‌تواند تمام نیاز شما را برای طراحی و پیاده سازی سایت شرکتی و فروشگاهی پاسخ دهد. طراحی ریسپانسیو به عنوان یکی از مزایای طراحی سایت توسط رایو شناخته می‌شود. اگر با اصطلاحات طراحی سایت آشنایی داشته باشید، قطعا مطلع هستید که طراحی ریسپانسیو، تا چه اندازه بر روی تجربه کاربری و بهینه سازی رتبه سایت اثرگذار است.

سایت ساز و فروشگاه ساز آنلاین رایو
سایت ساز و فروشگاه ساز آنلاین رایو

شرکت‌های برتر طراحی سایت چه ویژگی‌هایی دارند؟

شما به راحتی می‌توانید چند فاکتور مهم در خصوص این شرکت‌ها را بدانید تا در زمان شروع همکاری، این پارامترها را برای ارزیابی درنظر بگیرید. در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد.

  1. تیم قوی و متخصص: یکی از ویژگی‌های مهم شرکت‌های برتر در زمینه طراحی و پیاده سازی سایت، دارا بودن تیم‌های تخصصی و قوی در حوزه‌های مختلف است. کیفیت کار گروهی و منسجم با هدف جلب رضایت مشتری و رسیدن به استاندارد نیازهای او، موجب می‌شود تا محصول نهایی به بهترین شکل خودش را نشان دهد. پس می‌توان مدعی شد که ارائه خدمات مطلوب، در گرو داشتن تیم‌های متخصص و حرفه‌ای در زمینه طراحی و پیاده سازی وب سایت است.
  2. پروژه‌های تخصصی و قوی: جالب است بدانید که شرکت‌های بزرگ و متخصص در حوزه طراحی و پیاده سازی وب سایت، همگی دارای پروژه‌های اجرا شده و موفق هستند. معمولا شرکت‌هایی که پروژه‌های اجرا نشده و ضعیف ارائه می‌کنند، عملکردی در سطح همان پروژه‌ها دارند. به همین دلیل تحت هیچ شرایط نباید در زمینه بررسی پروژه‌های اجراشده کوتاهی کنید.
  3. پشتیبانی قوی: بعد از طراحی و پیاده سازی سایت، مهم‌ترین بخش ماجرا فراهم کردن بستری برای پاسخگویی به سوالات احتمالی یا حل مشکلات آن است. به همین دلیل پشتیبانی اهمیت ویژه‌ای در شرکت‌های طراحی سایت دارد. حتی اگر برای طراحی سایت به معروف ترین طراحان سایت مراجعه کنید، باز هم موضوع پشتیبانی ضعیف می‌تواند بزرگ‌ترین انگیزه برای عدم مراجعه بعدی شما به آن شرکت باشد.
  4. دانش به‌روز: زمانی که قصد طراحی و پیاده سازی سایت دارید، باید به موضوع به‌روز بودن افراد متخصص و دانش آن‌ها در شرکت‌های طراحی سایت توجه کنید. بررسی این موضوع می‌تواند بخش مهمی از تحقیقات‌تان پیش از شروع طراحی سایت باشد؛ چرا که هرچه طراحی به‌روزتری برای سایت‌تان انجام شود، مشکلات بعدی آن‌ کم‌تر خواهد بود. عدم توجه به این موضوع می‌تواند زمینه ساز مشکلات بعدی شما پس از پیاده سازی سایت باشد.
  5. شفاف سازی: معمولا در حیطه برنامه نویسی و طراحی، افراد سودجو بسیاری وجود دارند که بدون شفاف سازی پروژه شما را قبول می‌کنند و در نهایت، صورت‌حسابی عجیب با قیمت‌های فضایی ارائه می‌کنند. مخالفت شما با این مبالغ نیز، منجر به تحویل نصفه و نیمه پروژه خواهد شد. پس سعی کنید با بررسی تمامی جزییات، شرکت‌های شفاف و صادقی را برای طراحی و پیاده سازی وب سایت انتخاب کنید.

خلاصه مطلب

طراحی سایت موضوعی پیچیده و حساس است که باید برای آن تحقیقات کافی انجام دهید. استفاده از اطلاعاتی که در این مقاله ارائه شد، به شما کمک می‌کند تا برترین شرکت‌های طراحی سایت ایرانی و خارجی را بشناسید و در مواقع لزوم از آن‌ها کمک بگیرید.

سوالات متداول برای برترین شرکتهای طراحی سایت

آیا انتخاب شرکت براساس میزان تبلیغات آن صحیح است؟

خیر! بررسی عملکرد معروف ترین طراحان سایت، باید با درنظر گرفتن پارامترهایی باشد که در این مقاله به آن اشاره شد.

آیا شرکت‌های خارجی برای طراحی سایت مناسب هستند؟

قطعا همکاری با یک شرکت ایرانی که در دسترس است و می‌توانید از نظر پشتیبانی به بهترین شکل از آن کمک بگیرید، گزینه مناسب‌تری نسبت به شرکت‌های خارجی است. درنظر داشته باشید که موضوع تحریم‌ها بین‌المللی علیه ایران نیز، می‌تواند بر روی این همکاری اثرگذار باشد.

آیا خدمات دیگری توسط شرکت‌های طراحی سایت انجام می‌شود؟

معمولا خدماتی مثل برندینگ، طراحی سایت، مدیریت محتوا، بهینه سازی سایت، بهبود سئو و رنکینگ موتورهای جستجو از جمله خدمات رایجی است که در حواشی طراحی سایت ارائه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonبرای خرید رایو تماس بگیرید!