سایت ساز

سایت ساز و فروشگاه ساز آنلاین رایو چه ویژگی هایی دارد؟

سايت ساز چیست؟

سایت ساز به نرم افزاری اطلاق می‌شود که به جهت ساخت وب سایت طراحی شده‌ است. سایت ‌سازها دارای دو نوع سایت ساز آنلاین (Online) و سایت ساز آفلاین (Offline) هستند.

سایت ساز آنلاین یا تحت وب، نرم افزاری است که با استفاده از ابزارهای ویرایشگر، امکان ساخت سایت و ویرایش آن را در اختیار اشخاص می‌گذارد.

برای استفاده از این نوع از سایت ساز، نیازی به دانش برنامه‌نویسی یا فنی نیست و کاربر با استفاده از ابزارهای سایت ساز آنلاین، طراحی سایت آسان را تجربه خواهد کرد. برای استفاده از سایت ساز آفلاین نیاز است تا شخص به دانش برنامه‌نویسی وب، تسلط کافی داشته باشد.

چگونگی ساخت سايت از طریق سایت ساز آنلاین

در سایت ساز آنلاین، ابزارها و امکاناتی قرار داده شده است که کاربر به راحتی بتواند ساخت سایت را شخصا تجربه کند. ابزارهای ویرایشگر در این نوع از سایت ساز، برای ویرایش متون مختلف تعبیه شده‌اند.

ابزارهایی مانند قابلیت تعیین تیتر 1، تیتر 2 و … برای هر مطلب، آپلود تصاویر در بخش‌های مختلف وب سایت، انتخاب منو و زیرمنوهای متنوع و کامل برای وب سایت و … . چنین مواردی تجربه‌ی طراحی سایت آسان را برای هر شخصی میسر می‌سازد. ساخت وب سایت با استفاده از سایت ساز رایو، به آسانی و در کمترین زمان، ممکن خواهد بود.

سايت ساز و فروشگاه ساز بومی رایو

شرکت‌های نرم افزاری مختلفی در ایران، سایت ساز آنلاین ارائه کرده‌اند که هر یک دارای قابلیت‌های متنوع است. با این وجود، تعداد سایت سازهای موفق که کاربرپسند بوده و محبوبیت داشته باشند، از عدد انگشتان دست کمتر هستند.

شرکت دانش بنیان فراداده، با استفاده از تحقیقات بازار که توسط کارشناسان تحقیق و توسعه با دقت و بررسی طولانی‌مدت بدست آمده بود، با اشراف به نیاز مشتریان، نقاط ضعف رقبا و ارائه‌ی ایده ‌های خلاقانه، موفق به طراحی و تولید سایت ‌ساز آنلاین رایو گردد.

هدف از ایجاد سایت ساز رایو چیست؟

هدف از ایجاد رایو، ایجاد بستری برای طراحی سایت آسان و کم هزینه است. شرکت های طراحی معمولا هزینه‌ های هنگفتی برای ساخت سایت حتی برای وب سایت‌های بسیار ساده مطالبه می‌کنند؛

در حالیکه، بسیاری از کسب و کارهای نوپا، مانند استارتاپ ها، توان پرداخت چنین هزینه‌ای را نداشته و به این علت که در ابتدای فعالیت خود هستند، تمرکز خود را بر روی کاهش هزینه‌های تبلیغات معطوف کرده‌اند.

بنابراین، به بستری نیاز دارند تا علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه های تبلیغات و ایجاد وب سایت، در جهت جلب اعتماد مشتریان خود نیز اقدامی انجام دهند. طراحی سایت آسان، با استفاده از سایت ساز رایو، می‌تواند همان چیزی باشد که یک شرکت نوپا می‌خواهد!

ویژگی‌های سایت ساز رایو

سایت‌ ساز رایو علاوه بر داشتن امکانات و ویژگی‌های متنوع، یک مزیت بسیار مهم دارد و آن هم استفاده نامحدود از پهنای باند (Band Width) و فضای میزبانی وب (Host) است.

سایر ویژگی‌ها و مزایای مهم سایت ساز و فروشگاه ساز آنلاین رایو به شرح زیر است:

– امکان طراحی وب سایت براساس استانداردهای طراحی واکنش گرا (Responsive)

– قابلیت ساخت فروشگاه آنلاین با امکان اتصال به درگاه پرداخت

– امکان استفاده از ویژگی کشیدن و رها کردن (Drag & Drop) در برخی از قسمت‌های وب سایت

– قابلیت اعمال اصول بهینه سازی موتورهای جستجو در بخش‌های مختلف ساخت سایت (مانند توضیحات متا، عنوان سئو و برچسب‌ها)

– ارائه‌ی قالب‌های متنوع متناسب با زمینه‌ی فعالیت و سلایق اشخاص

– عدم وجود محدودیت در ساخت صفحات مختلف در یک وب سایت (مانند گالری تصاویر، محصولات و خدمات و …)

– استفاده نامحدود از فضای میزبانی وب و پهنای باند بدون پرداخت هزینه‌ی اضافه

– پشتیبانی 24 ساعته در تمامی ایام هفته توسط کارشناسان فنی

– ارائه‌ی یک دامنه‌ی رایگان با پسوند ir به هر مشتری

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 − چهار =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonبرای خرید رایو تماس بگیرید!