سایت ساز

طراحی وب سایت شرکتی

طراحی وب سایت شرکتی با هدف گسترش کسب و کار (Business) هر مجموعه در مقیاس جهانی انجام می‌گردد. با توجه به گسترش روزافزون استفاده مردم از وسایل الکترونیکی و اینترنت، نیاز به طراحی وب سایت شرکتی برای شکستن مرزهای جغرافیایی و تبلیغات بر بستر اینترنت، فارغ از محدودیت ‌های زمانی و مکانی بیش از پیش احساس می‌شود.

طراحی وب سایت با امکان گسترش آنلاین مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ، برای مجموعه‌ها و استارتاپ‌های گوناگون ضروری می‌باشد.

هدف طراحی وب سایت شرکتی چیست؟

با استفاده از امکانات سایت شرکتی خود را به‌روزرسانی (Update) نمایید و اطلاعاتی دقیق از کسب و کار خود در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهید.

وب سایت شما به نوعی در فضای مجازی به کسب و کار شما اعتبار خواهد بخشید و اعتماد مشتریان را به ‌همراه خواهد داشت. جذب مشتری بالقوه از مهم‌ترین فواید طراحی وب سایت شرکتی می‌باشد.

از جمله امکانات سایت شرکتی ارائه رزومه (Resume) مجموعه شما، معرفی خدمات و محصولات، امکان ارائه‌ی مشاوره آنلاین، پشتیبانی آنلاین و مواردی از این قبیل می‌باشد. این مهم، وب سایت شما را در عرصه رقابت با سایرین در بازاریابی اینترنتی به موفقیت می‌رساند.

قالب یا تم سایت شرکتی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

  • هارمونی رنگ متناسب با خدمات

در طراحی قالب سایت خود از طیف رنگی مناسب با خدمات و محصولات ارائه‌شده، بهره گیرید. در صورتی که مجموعه‌ی شما رنگ اداری (Official Color) و ست اداری خاصی دارد، می‌توانید در طراحی وب سایت از هارمونی رنگ شرکت خود استفاده نمایید.

  • کیفیت و سایز مناسب

استفاده از عکس‌ ها با کیفیت بسیار بالا، ممکن است در سرعت پیمایش (Loading) وب سایت شما تأثیرگذار باشد و باعث ناکارآمدی سایت شما برای کاربران شود.

  • طراحی ساده و زیبا

هرچه سایت شما شلوغ‌تر باشد، مخاطبین برای جستجو در سایت گیج‌تر خواهند شد؛ در نتیجه، طراحی قالب های ساده برای سایت شرکتی و ایجاد دسترسی آسان و سریع به بخش‌ های گوناگون در وب سایت اثربخش خواهد بود.

  • استفاده از لوگو در قالب سایت شرکتی

در طراحی وب سایت شرکتی سعی کنید برند تجاری خود را در قسمت ‌های مختلف و صفحات داخلی سایت قرار دهید. می‌توانید با ایجاد تغییرات در گرافیک قالب سایت شرکتی خود، لوگوی مجموعه را در بخش ‌های مختلف نمایش دهید تا برند تجاری شما در ذهن مخاطب نقش بندد.

  • طراحی ریسپانسیو یا قالب واکنش گرا

از مهم‌ترین نکات در طراحی قالب سایت شرکتی، ریسپانسیو (Responsive) بودن قالب و امکان نمایش سایت در تمامی پلتفرم‌ های موجود می‌باشد. در صورتی که کاربران در وسایل الکترونیکی مختلف، مانند تبلت یا موبایل خود امکان مشاهده سایت با جزئیات کامل را نداشته باشند، به سرعت وب سایت شما را ترک خواهند کرد.

امکانات سایت شرکتی

برخی از مهم‌ترین امکانات سایت شرکتی به شرح زیر می‌باشد:

  • امکان ایجاد فضایی برای فروش محصولات
  • ایجاد درگاه اتصال به سایر شبکه ‌ها مانند بانک ‌ها و یا سایر شعب مربوط به شرکت
  • نمایش محصولات و معرفی آن‌ها
  • نمایش میزان و آمار ترافیک و بازدید وب سایت
  • امکان برگزاری مسابقات، نظرسنجی و قرعه‌کشی
  • ایجاد صفحه سوالات متداول
  • ایجاد فرم استخدام و پذیرش نمایندگی

رایو: بهترین سایت ساز ایرانی برای ساخت وب سایت شرکتی

سرویس سایت ساز رایو یکی از مجموعه نرم ‌افزارهای طراحی شده توسط شرکت دانش بنیان فراداده رایانه سورنا می‌باشد. این سایت ساز آنلاین تمامی امکانات موردنیاز برای طراحی سایت حرفه ای را در اختیار کاربران قرار داده است و در زمره بهترین سایت سازهای ایرانی قرار گرفته است.

طراحی سایت شرکتی یکی از امکانات سایت ساز آنلاین رایو است. همانطور که پیشتر گفتیم، وب سایت شرکتی، به آن دسته از وب سایت‌ها اطلاق می‌شود که در جهت اهداف بازرگانی و تجاری طراحی می‌شوند.

طراحی حرفه ای وب سایت، یکی از راه های جلب اعتماد مشتری در کسب و کارهای اینترنتی است. هر سازمان و شرکتی که قصد داشته باشد در جهت جلب رضایت مشتریان خود گام بردارد، می‌تواند از طراحی سایت شرکتی برای این منظور استفاده نماید.

ویژگی طراحی حرفه ای وب سایت شرکتی

  • یک وب سایت حرفه ای، می‌بایست تمامی عناصر یک وب سایت کامل و جامع را داشته باشد.
  • قابلیت نمایش محتوای وب سایت در تمامی دستگاه‌های هوشمند مانند موبایل، تبلت و کامپیوتر شخصی (طراحی ریسپانسیو) از اصلی‌ترین مزایای یک وب سایت شرکتی است.
  • می‌بایست قابلیت تطابق با استانداردهای تمامی مرورگرهای رایج در دنیا را داشته باشد.
  • یک سایت حرفه ای باید دارای محیط کاربرپسند (User-friendly)، کامل و در عین حال ساده باشد تا کاربران بدون سردرگمی، وارد آن شده و به راحتی با محیط سایت ارتباط برقرار کند.
  • یک سایت خوب و حرفه ای شرکتی، باید دارای طبقه‌بندی مناسب برای نمایش اطلاعات باشد؛ به گونه‌ای که کاربر به راحتی اطلاعات موردنیاز خود را از طریق سایت بدست آورد.
  • یک وب سایت حرفه ای باید دارای امنیت مناسب باشد، به نحوی که کاربر برای وارد شدن به آن مشکلی بابت سرقت اطلاعات یا آسیب رسیدن به سیستم کامپیوتری خود نداشته باشد.
  • برخی از سایت‌های نامعتبر به سیستم‌های کامپیوتری با ارسال ویروس یا بدافراز (Malware) آسیب می‌رسانند. سایت‌های معتبر و حرفه‌ای، دارای لایه‌ی اتصال امن یا SSL هستند که با HTTPS قابل دسترسی خواهند بود.
  • وب سایت‌های معتبر و حرفه‌ای، برای برندسازی کسب و کار خود به صورت گسترده‌ای فعالیت می‌کنند، به گونه‌ای که در وب سایت خود، لینک صفحات شبکه های اجتماعی که در آن عضویت دارند، را نیز قرار می‌دهند. در برخی از موارد، در طراحی حرفه ای وب سایت از موسیقی برای پس‌زمینه‌ی سایت و Flash یا هر چیزی که به صورت خودکار فعال گردد، استفاده نمی‌شود. به این دلیل که موسیقی پس زمینه یا فلش، بارگزاری سایت را به تأخیر انداخته و مدت زمان زیادی برای نمایش محتویات وب سایت زمان صرف خواهد شد. البته وب سایت های حرفه ای، با انجام کدنویسی های به روزتر ممکن است بتوانند از این امکانات نیز استفاده کنند.
  • یکی از ویژگی‌های یک وب سایت حرفه‌ای، داشتن صفحه‌ی سؤالات متداول است. در این صفحه، نحوه‌ی استفاده از خدمات و هرگونه موردی که می‌تواند به صورت مشترک برای مشتریان مطرح گردد، باید وجود داشته باشد. بدین ترتیب، میزان تماس های مشتریانی که سوالات تکراری دارند، کاهش خواهد یافت و خطوط تلفن برای مذاکرات با مشتریان مهم آزاد می‌گردد.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonبرای خرید رایو تماس بگیرید!