سایت سازنرم افزار طراحی وب سایت

حرفه ای ترین سایت ساز چه ویژگی ها و امکاناتی دارد؟

حرفه ای ترین سایت ساز نیازمند زیرساخت‌ها و امکانات متنوع با توجه به تکنولوژی‌های روز دنیا می‌باشد. طراحی وب سایت به صورت حرفه‌ای از جمله دغدغه‌های کسب و کارها و اصناف گوناگون بوده است؛ چرا که هرچه ساخت سایت با جزئیات و امکانات متنوع‌تری انجام گیرد، بازدید سایت و جذب مشتری افزایش چشم‌گیری خواهد داشت.

طراحی سایت حرفه ای به عنوان سرمایه‌گذاری بلندمدت برای کسب و کار شما محسوب خواهد شد؛ لذا طی مقاله پیش ‌رو حرفه ای ترین سایت ساز آنلاین، جهت طراحی وب سایت را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

ویژگی‌های حرفه ای ترین سایت ساز چیست؟

– زیبایی و سادگی در کنار یکدیگر

از جمله مهم‌ترین دلایل طراحی وب سایت و طراحی سایت حرفه ای از طریق سایت ساز، امکان استفاده تمامی اقشار با هر سطح از دانش کامپیوتری و گرافیکی می‌باشد؛ هیچ نیازی نیست که افراد از جزئیات طراحی وب اطلاعی داشته باشند و یا اینکه قبلا اینکار را انجام داده باشند، تا بتوانند با استفاده از سایت ساز رایو، به ساخت سایت بپردازند.

هرچه دسترسی به منوها و ابزارهای یک سایت ساز آسانتر باشد، کاربر، ارتباط بهتری با آن برقرار خواهد کرد؛ بدین جهت، ابزارهای ساخت یک وب سایت، مانند ایجاد گالری تصاویر، ویرایش متن و … با طراحی و کاربری ساده، در سایت ساز و فروشگاه ساز آنلاین رایو وجود دارد.

– انعطاف پذیری در طراحی وب سایت (Flexibility)

حرفه ای ترین سایت ساز، امکان تغییر شکل ظاهری وب سایت را با توجه به نوع کاربری آن فراهم خواهد آورد؛ بدین معنا که تمامی سایت‌ها مشابه یکدیگر نباشند و به فراخور انواع کسب و کار، ظاهر وب سایت نیز متفاوت باشد.

قالب یا پوسته (Theme) به طراحی یا نمای سایت اطلاق می‌شود؛ تغییر قالب برای هر نوع از کسب و کار، به معنای تغییر چگونگی نمایش وب سایت برای بازدیدکنندگان است.

در ساخت سایت، دسترسی به قالب‌های متنوع متناسب با کارکرد سایت، از مهم‌ترین ویژگی‌ها می‌باشد؛ برای مثال در قالب فروشگاهی، امکان نمایش عکس‌های متنوع از محصولات، همراه با قیمت آنان ضروری می‌باشد؛

شرکت دانش بنیان فراداده با ارائه سایت ساز و فروشگاه ساز آنلاین رایو، امکان استفاده از قالب‌های بیشماری را برای کاربران فراهم آورده است. با توجه به نوع فعالیت مجموعه خود، می‌توانید قالب مناسب را انتخاب نموده و وب سایت خود را به راحتی طراحی کنید.

در خلال انجام امور طراحی وب سایت هر زمان علاقه‌مند به تغییر قالب خود باشید، به راحتی با انتخاب قالب جدید می‌توانید ظاهر متنوعی را برای وب سایت خود انتخاب نمایید.

– دسترسی سریع و آسان به ابزار‌های ویرایشگر

ابزارهای ویرایشگر به مواردی اطلاق می‌شود که امکان ویرایش تصویر یا مطالب سایت را به کاربر بدهد (مشابه نرم افزارهای ویرایش مانند Microsoft Word).

برای مثال:

اگر محتوای سایت شما به زبان فارسی است، می‌بایست مطالب شما از سمت راست به چپ نگارش شود یا اینکه در برخی قسمت‌ها مطالب باید در میانه‌ی سطر و برخی کلمات پررنگ (Bold) یا به صورت کج (Italic) نوشته شوند؛ ابزارهای ویرایشگر می‌بایست به راحتی در دسترس کاربر قرار گرفته و تنها با چند کلیک ساده امکان تغییر و ایجاد صفحات وب فراهم باشد.

برای نمونه در برخی از قسمت‌های سایت ساز رایو از ویژگی drag and drop (کشیدن و رها کردن) جهت ساخت عناصر سایت استفاده شده است که اعمال تغییرات را برای کاربران آسان‌تر خواهد نمود.

– اتصال امن به درگاه بانکی

خرید آنلاین امروزه از محبوبیت خاصی برخوردار است؛ بنابراین، امکان اتصال به درگاه بانکی از جمله مهم‌ترین ویژگی‌ های حرفه ای ترین سایت ساز می‌باشد.

در قالب‌ های فروشگاهی، رستورانی، آژانس‌های هواپیمایی و بسیاری قالب های دیگر، اتصال به درگاه پرداخت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد و امکان پرداخت آنلاین را میسر می‌نماید.

قالب‌ های واکنش‌ گرا (Responsive)

سایت شما می‌بایست به درستی و با جزئیات کامل در تمامی نمایشگرهای موجود در دنیا نشان داده شود؛ چرا که امروزه کاربران از ابزارهای متفاوتی همانند گوشی‌های موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و … جهت جست‌و‌جو در صفحات وب استفاده می‌کنند. در صورتی که قالب سایت شما واکنش‌ گرا نباشد، بازدید و به طبع آن، بازخورد وب ‌سایت شما کاهش خواهد ‌یافت.

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

امکان توسعه مطالب موجود در وب سایت با توجه به قوانین بهینه سازی موتورهای جستجو (Search Engine Optimization) که به اختصار با آن SEO گفته می‌شود، از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های حرفه ای ترین سایت ساز می‌باشد.

بدین معنا که در قسمت‌های مختلف سایت ساز رایو، می‌توانید با استفاده از اصول بهینه سازی موتورهای جستجو، محتوای وب سایت خود را ایجاد کنید. برای مثال، درج عنوان سئو، انتخاب کلمات کلیدی برای هر صفحه از سایت، درج توضیحات متا (Meta Description)، امکان لینکدهی کلمات به صفحات مختلف سایت و … . رعایت قوانین سئو، به بهبود رتبه‌ی یک وب سایت در موتورهای جستجو کمک خواهد کرد.

سایت ساز رایو با وجود امکانات فوق، در زمان ساخت سایت یا فروشگاه اینترنتی، به شما در بهینه سازی مطالب، کمک خواهد نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه − نه =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonبرای خرید رایو تماس بگیرید!