طراحی سایت

طراحی سایت معماری چه ویژگی هایی دارد؟

طراحی سایت معماری یکی از کم هزینه ترین راه های تبلیغات برای شرکت های معماری و ساختمانی می‌باشد. عصر امروز، عصر ارتباطات و اطلاعات است؛ از این رو افراد بسیاری در حوزه های تخصصی، شخصی و حتی سرگرمی از بستر اینترنت برای آگاهی از تازه ترین رخدادها استفاده می‌کنند.

هدف از طراحی سایت معماری چیست؟

هدف از ساخت سایت معماری نمایش تلفیقی از دانش معماری و زیباشناسی است. سیستم سایت ساز آنلاین رایو به شما این امکان را می‌دهد که جذابیت بصری و دانش فنی را در معرض دید مخاطبان قرار دهید و از این راه مشتریان تازه ای جذب کنید.

در همین راستا طراحی سایت معماری می‌تواند در زمینه های اداری، تجاری و خانگی با هدف ارائه و نمایش عنوانی چون “پروژه های در حال انجام”، “پروژه های در حال افتتاح” و “نمونه کارهای انجام شده” صورت پذیرد.

ویژگی های لازم برای طراحی سایت معماری

  • قالب متناسب با طراحی معماری داخلی و ساختمان
  • ساخت سایت با قابلیت طراحی واکنش گرا
  • صفحه درباره ما (معرفی کسب و کار)
  • تماس با ما (امکان نمایش شرکت بر روی نقشه + فرم نظرسنجی)
  • بخش اخبار و مقالات (ارائه تازه ترین اخبار در راستای معماری حال حاضر و اطلاعات تخصصی معماری)
  • گالری (عکس های با کیفیت بالا، از تمامی پروژها در زاویای مختلف همراه با توضیحات مربوط به هر عکس، نمایش طرح های پیشنهادی برای طراحی داخلی)
  • امکان ایجاد منو و زیر منو (به عنوان مثال منوی دکوراسیون منزل به شاخه های مختلفی مانند طراحی آشپرخانه، طراحی دوبلکس، پارتیشن بندی و… تقسیم شود)
  • طراحی صفحه نمونه کار (امکان ارائه پروژه های انجام شده با قید موارد مربوطه مانند متراژ، متریال، زمان اجرا و…)
  • امکان پخش ویدئو (ویدئوهای کوتاه از ابتدا تا انتهای یک پروژه که این امر در قالب موشن گرافیک و انیمیشن بسیار پرمخاطب خواهد بود)
  • امکان پرسش و پاسخ کاربران
  • امکان جستجو در وب سایت
  • و …

چه مشاغلی به طراحی سایت معماری نیاز دارند؟

صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی طیف وسیعی از مشاغل را شامل می‌شود. این مشاغل یا خود به صورت مستقیم در این عرصه حضور دارند و یا به صورت غیرمستقیم و در جزئیات این طرح مشغول هستند.

از جمله این مشاغل می‌توان به: مجریان طرح ها و پروژه های ساختمانی، آرشیتکت ها و مهندسین ساختمان، تولیدکنندگان و فروشندگان مصالح ساختمانی، فروشندگان تاسیسات و تجهیزات، طراحان دکوراسیون داخلی و… اشاره کرد.

امروزه هریک از این مشاغل با حضور در سایت های معماری معروف، تبلیغ بسیار خوبی برای حرفه‌ی خود ایجاد خواهند کرد و خود را تا حد ثبت یک برند پیش خواهند برد. ساخت سایت با سیستم سایت ساز رایو می‌تواند گام بزرگی در تبلیغات برای این مشاغل باشد.

سایت های معماری معروف کدامند؟

ساخت سایت با ویژگی های ذکرشده، قدم اول برای پیوستن به سایت های معماری معروف است. سئو و بهینه سازی سایت براساس استانداردهای جهانی به شما کمک می‌کند سایت شما رتبه بندی مطلوبی در موتورهای جستجو داشته باشد.

سایت‌های معماری معروف اغلب مرجع‌ها، منابع آموزشی، نمونه‌کارها، مقالات و اخبار در زمینه معماری هستند. برخی از سایت‌های معماری معروف به شرح زیر هستند:

1.ArchDaily: یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین پورتال‌ها در زمینه معماری است که نمونه‌کارها، مقالات و اخبار معماری را منتشر می‌کند.

2. Dezeen: یک مجله آنلاین است که موضوعاتی مانند معماری، طراحی و هنر را پوشش می‌دهد.

3. Architectural Digest: مجله‌ای است که در زمینه طراحی داخلی و معماری فعالیت می‌کند و محتوایی لوکس و حرفه‌ای ارائه می‌دهد.

4. Designboom: یک مجله آنلاین است که موضوعاتی مانند هنر، طراحی و معماری را پوشش می‌دهد.

5. Architizer: یک پلتفرم است که معماران را به تولیدکنندگان محصول متصل می‌کند و همچنین، دارای یک بخش محتوا برای نمونه‌کارها و مقالات است.

6. The Architect’s Newspaper: مقالات و اخبار مرتبط با معماری، طراحی شهری و محیط زیست.

7. Archinect: یک پلتفرم است که خدمات استخدام در حوزه معماری را ارائه می‌دهد و همچنین، دارای اخبار و مقالات معماری است.

این فهرست تنها چند مورد از سایت‌های معروف در زمینه معماری است و طبعاً سایت‌های بسیاری دیگر هم وجود دارد که ممکن است زمانی محبوب و معتبر باشند. اگر به دنبال سایت‌های خاص یا مرجع‌های جدیدتر در این حوزه هستید، بهتر است جستجوهای به‌روز در موتورهای جستجو انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonبرای خرید رایو تماس بگیرید!