کرونا

طراحی فروشگاه اینترنتی مناسب برای شرایط کرونا

طراحی فروشگاه اینترنتی برای کرونا به یکی از دغدغه‌های اصلی کسب و کارهای مختلف تبدیل شده است. دیگر فرقی ندارد که اندازه و ابعاد کسب و کار شما چقدر است! مشغول به هر کاری که باشید، هر محصولی که می‌فروشید و هر خدمتی که ارائه می‌دهید، در نهایت و اجباراً نیاز به راه اندازی و ساخت سایت را دربر خواهد داشت.

خوشبختانه دیگر آن دوران که نیاز به صرف هزینه‌های بسیار برای طراحی سایت وجود داشت، گذشته است. این روزها می‌توان به سادگی، با هزینه بسیار اندک و تنها با چند کلیک، اقدام به راه‌اندازی سایت کرد.

طراحی فروشگاه اینترنتی برای کرونا، ویروسی همه‌گیر که شکل و شمایل جهان را متحول کرد، زمینه‌ساز ارائه این مقاله از سایت ساز آنلاین رایو شد.

با ما همراه باشید تا ببینیم چگونه می‌توان با استفاده از فروشگاه ساز آنلاین اقدام به طراحی فروشگاه اینترنتی برای کرونا کرد.

طراحی فروشگاه اینترنتی برای کرونا … چرا و چگونه؟

این روزها، جستجوی کاربران در موتورهای جستجویی همچون گوگل برای یافتن راهی جهت فعالیت در فضای اینترنت بسیار افزایش یافته است.

این موضوع، شدیداً در گرو شرایطی است که از سال گذشته و با شیوع ویروس کرونا به وجود آمده است. دغدغه‌ای که کسب و کارهای مختلف را گرفتار خود کرده تا آنان را به اندیشیدن برای راه حل‌های جدید هدایت نماید.

یکی از این دغدغه‌ها، طراحی فروشگاه اینترنتی برای کرونا بوده است.

مطلب پیشنهادی رایو: چه کسب و کارهایی به سایت نیاز دارند؟

دیگر این روزها کسب و کارهای مختلف به خوبی به این مساله پی برده‌اند که برای بقا در عصری که هر لحظه، بیشتر به سمت تکنولوژیک شدن پیش می‌رود، لازم است که همسوسازی خود را با شرایط جدید صورت دهند. بنابراین، اقدام به راه‌اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی برای کرونا و شرایط قرنطینه‌ای که پدید آورده است، در صدر اولویت‌های کسب و کارها می‌باشد.

در حال حاضر، روش‌های مختلفی برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی وجود دارد. از فعالیت در شبکه‌های اجتماعی گرفته تا استفاده از فروشگاه ساز آنلاین!

حتی اگر از مساله کرونا نیز گذر کنیم، دلایل مختلف دیگری وجود خواهند داشت که چرا لازم است تجارت و بیزینس‌مان را با فناوری‌های نوین همراه کنیم.

عمده دلایلی که برای پی بردن به اهمیت این واقعیت وجود دارد را می‌توانیم در موارد زیر خلاصه کنیم:

  • ایجاد و توسعه بازار فروش بیشتر و توسعه سریع‌تر کسب و کار
  • قرارگیری همیشه و بدون قطعی و همواره در دسترس مشتری
  • ارائه ۲۴ ساعته خدمات و بدون در نظر گرفتن ساعات کاری و اداری
  • ارائه خدمات و محصولات با تنوع بیشتر و صرفه‌جویی قابل توجه در هزینه‌ها
  • کاهش هزینه تبلیغات و انجام موثرتر و گسترده‌تر خدمات
  • اضافه کردن محصولات و خدمات جدید بدون محدودیت
  • عدم نیاز به انجام امورات حسابداری توسط شخص ثالث
  • کسب اعتبار و اطمینان بیشتر برای فروشگاه‌های سنتی
  • مدیریت فروشگاه و نظارت بر فعالیت آن از هر جای دنیا!

فروشگاه ساز آنلاین، همه موارد فوق را راحت‌تر از قبل کرده است!

شاید اگر چند سال پیش صحبتی از طراحی سایت و راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی به میان می‌آمد، دهان همه باز می‌ماند! دلیل این موضوع، عدم پیشرفت‌هایی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن بوده‌ایم.

به وجود آمدن ابزارهایی که می‌توانند این مهم را با زحمت، هزینه و زمان بسیار کمتری به ارمغان آورند، دلیلی است که این روزها شاهد این هستیم که هر روز، تعداد سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی افزایش می‌یابند.

جدا از ابزارهای سایت ساز از جمله CMSهایی مانند وردپرس که کاربردهای جهانی دارند، شاهد این هستیم که ابزارها و نرم‌افزارهای داخلی نیز در این زمینه رشد بسیار چشمگیری داشته‌اند.

فروشگاه‌ ساز آنلاین یکی از ابداعاتی است که وجود ارزشمند آن را مدیون توسعه دهندگان و برنامه‌نویس‌هایی هستیم که هزینه‌ها و دغدغه‌های کاربران را به خوبی درک کردند.

تا پیش از اینکه شاهد پیشرفت‌های اخیر در حوزه برنامه‌نویسی وب باشیم، راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی بسیار سخت و پرزحمت بود؛ اما اکنون، اوضاع تا حد زیادی متحول شده است. شرکت‌های ارائه خدمات فروشگاه ساز آنلاین به خوبی از نیازهای مشتری آگاه بوده و دریافته‌اند که فراهم نمودن ابزاری که خود شخص قادر باشد که طراحی فروشگاه اینترنتی برای کرونا را انجام دهد، در درجه اهمیت بالایی می‌باشد. از این رو، فروشگاه ساز آنلاین، به منظور رفع این نیاز پدید آمده است.

کسب و کارها و شرکت‌هایی که در حال ارائه خدمات و محصولات به مشتریان خود هستند، می‌توانند به سادگی اقدام به راه‌اندازی فروشگاه خود برای ارائه آنلاین خدمات نمایند.

این ابزار قادر است به سادگی و بدون نیاز به دانستن حتی یک خط از دانش کدنویسی، سایت و فروشگاه‌ اینترنتی شما را راه‌اندازی نماید. حال سوال این است که کجا؟

فروشگاه ساز رایو؛ میان‌بُری در مسیر پیوستن به دنیای صفر و یک!

فروشگاه ساز آنلاین رایو
فروشگاه ساز آنلاین رایو

کسب و کارها و شرکت هایی که قصد راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی خود را دارند، می‌توانند با ابزارهای مختلفی که برای این منظور طراحی شده است، اقدام به انجام آن نمایند.

اکنون، سایت‌ها و ابزارهای داخلی و خارجی مختلفی وجود دارد که هر یک، امکانات و آپشن‌های خاص خود را دارند. یکی از بهترین ابزارهای سایت ساز، رایو می‌باشد.

رایو با در نظر گرفتن موقعیت خاصی که کرونا، کسب و کارها را با آن روبرو کرده است، امکانات ویژه‌ای را در اختیار آنان گذاشته است.

خبر خوب این است که دیگر نیازی به صرف هزینه‌های هنگفت و زمان طولانی برای راه‌اندازی سایت خود نخواهید داشت؛ چرا که رایو، این مسیر را برای شما بسیار کوتاه‌تر از آنچه که تصور می‌کردید، نموده است.

هر آنچه به دنبالش هستید، در اینجا خواهید یافت!

پیش از اینکه به بیان امکانات و آپشن‌های سایت ساز و فروشگاه ساز رایو بپردازیم، لازم است بگوئیم که هر سایت اینترنتی، با توجه به خدمتی که ارائه می‌دهد، نیاز به استفاده از ابزارهای مختلفی را خواهد داشت. این مساله را نیز تا زمانی که پا به میدان نگذاشته باشید، متوجه نخواهید شد.

بنابراین، برای اقدام به راه‌اندازی سایت فروشگاه اینترنتی خود، نیاز به ابزاری خواهید داشت که بتواند امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار دهد.

خوشبختانه، رایو با سابقه طولانی که در این زمینه دارد و نیز در نظر گرفتن طیف وسیعی از مشتریان، پنلی را به وجود آورده است که امکانات لازم را برای یک وب‌سایت تمام و کمال دربر دارد. این امکانات را می‌توانیم در موارد زیر خلاصه کنیم، هر چند که محدود به این موارد نمی‌باشند!

امکانات فروشگاه ساز و سایت ساز رایو

  • امکان ساخت سایت بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی و تنها با استفاده از ابزارهای ویرایشی
  • امکان ساخت سایت به زبان‌های مختلف از جمله فارسی، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ترکی و عربی
  • امکان دسترسی به فضای میزبانی وب یا هاست به صورت نامحدود
  • ارائه دامنه .IR رایگان به هر کاربر به صورت رایگان
  • قابلیت متصل کردن وب سایت به صفحه اینستاگرام جهت نمایش آخرین پست‌ها
  • امکان طراحی و پیاده‌سازی وب به صورت داینامیک یا پویا
  • در اختیار گرفتن محیط امن برای حفظ و نگهداری از اطلاعات
  • امکان ساخت سایت با موضوعات و عناوین مختلف
  • امکان تغییر قالب‌های سایت بعد از طراحی آن
  • امکان متصل کردن وب‌سایت با همه شبکه‌های اجتماعی
  • امکان تولید محتوا بر اساس اصول سئو و بهینه‌سازی با موتورهای جستجو
  • امکان مشاهده آمار بازدیدکنندگان سایت
  • امکان اتصال سایت به درگاه‌های پرداخت
  • قابلیت طراحی سایت‌های تک صفحه‌ای و چند صفحه‌ای
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته از کاربران و پاسخگویی به سوالات آنان
  • امکان درج امتیاز و نظرات کاربران و انجام مدیریت بر روی آنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonبرای خرید رایو تماس بگیرید!