ایجاد وب سایت

ساخت سایت با کمترین هزینه چگونه ممکن است؟

این روزها که تکنولوژی‌های نوین و وابسته به فناوری اطلاعات دنیا را در نوردیده است، ساخت سایت با کمترین هزینه می‌تواند انتخابی بسیار مناسب و به‌صرفه برای تجارت شما باشد. در جهان امروزی تغییرات ناشی از دنیای فناوری اطلاعات تمامی ابعاد زندگی را تحت تأثیر قرار داده است.

دامنه‌ی این تغییرات تا حدی فرا رفته است که افراد مایحتاج اولیه‌ی زندگی خود را نیز از طریق سایت‌ها و برنامه‌های اینترنتی فراهم می‌کنند. این ماجرا به همین نقطه ختم نمی‌شود،  تقریبأ برای آگاهی از جواب هر سؤالی که به ذهن کسی خطور می‌کند، اولین، در دسترس‌ترین و در اکثر مواقع تنها منبع برای رجوع، سایت‌ها و برنامه‌های اینترنتی هستند.

آیا شما هم مطالب یا محتوایی تولید می‌کنید که قابلیت بیشتر دیده شدن و یا نفع رساندن به دیگران را دارد؟ آیا احساس می‌کنید تجارت شما ظرفیت بیشتر و بهتر دیده شدن را دارد؟ آیا به فکر افزایش بازار هدف و در پی آن فروش و سود بیشتر هستید؟

در این متن با ما همراه باشید تا شما را با چگونگی طراحی سایت ارزان و حرفه ای و ساخت سایت با کمترین هزینه و آگاهی‌بخشی در مورد مزایای استفاده از آن، آشنا کنیم.

ساخت سایت راهی برای نجات تجارت!

هر تجارتی که بخواهد محصول خود را به بازاری وسیع با عبور از مرز‌ها و محدودیت‌های موجود عرضه کند، نیاز دارد از بستری بدون مرز و محدودیت نیز استفاده کند. باید بگوییم که اگر تجارتی وجود دارد و تاکنون اقدام به طراحی وب نکرده، هنوز طعم یک تجارت بدون حد را نچشیده ‌است!

ساخت سایت با کمترین هزینه می‌تواند یک تجارت را به دنیای بدون مرز وارد کند. امکان دارد فرد صاحب تجارت، به عنوان یک کاسب کهنه‌کار و باتجربه در بازار سنتی از دنیای اینترنت دور باشد و یا استفاده‌ی خود را به چند برنامه محدود کرده باشد؛ اما این فرد به عنوان یک مدیر می‌داند که استفاده از شیوه‌های نوین به وسیله‌ی طراحی سایت ارزان و حرفه ای به چه میزان می‌تواند اهمیت داشته باشد. با استفاده از روش‌های ایجاد سایت همین شخص نیز، به آسانی و بدون هیچگونه دانشی، می‌تواند تجارت خود را صاحب یک سایت با کمترین هزینه کند.

می‌توان مزیت‌های داشتن یک سایت برای تجارت را به این صورت برشمرد:

  1. امروزه افراد زیادی برای جستجوی راه‌حل مشکلات خود، جهت مقایسه‌ی قیمت یا جستجوی اطلاعاتی در مورد یک فروشگاه، رستوران و یا تجارت، قبل از خرید، به جستجوی کالاهای مورد نظر خود می‌پردازند. اگر بیزینسی سایت نداشته باشد، مشتریان بالقوه را به رقبای خود که دارای سایت و توضیحات مدون هستند، باخته است. یک تجارت حتی با یک طراحی سایت ارزان و حرفه ای نه تنها اطلاعات مورد نظر را به مشتریان احتمالی ارائه می‌دهد، بلکه به کسب‌وکار خود نیز اعتبار می‌بخشد.
  2. با داشتن یک وب سایت و حذف هزینه‌های چاپ و توزیع، تبلیغات بسیار ارزان‌تر از حالات سنتی، در دسترس قرار می‌گیرد.
  3. با ساخت سایت با کمترین هزینه ارائه‌ی متناسب با مکان، زمان و فضا و در دفعات به مراتب بیشتر، موجب افزایش اثربخشی تبلیغات و کاهش هزینه‌ها می‌باشد.
  4. دسترسی آسان‌تر و گسترده‌تر به مشتریان جدید با ایجاد یک وب سایت امکان‌پذیر می‌شود.
  5. وب سایت ‌ها قابلیت به‌روزرسانی را دارند و به همین دلیل، صاحب تجارت، متحمل پرداخت هزینه‌ی مالی برای تغییر محتوای تبلیغات نمی‌شود.
  6. طراحی سایت ارزان و حرفه ای باعث افزایش بهره‌وری شرکت ها می‌شود؛ زیرا زمان کمتری برای توضیح جزئیات محصول یا خدمات به مشتریان صرف می‌گردد. تمام این اطلاعات به صورت روزانه و 24 ساعته در وب سایت موجود است.
  7. از طریق سایت می‌توان در مورد محصولات و خدمات، مشاوره‌ی رایگان ارائه داد. این اطلاعات را می‌توان در هر ساعتی به صورت مداوم در اختیار مصرف‌کننده قرار داد.
  8. با طراحی سایت ارزان و حرفه ای، بازار فروش از جامعه‌ی محلی اطراف بسیار فراتر رفته و تا زمانی که تجارت در بخش‌های دیگر با محدودیت مواجه نشود، پیدا کردن مشتری، می‌تواند از مرزها عبور کند.
  9. می‌توان تبلیغ را بسیار فراتر از حالت سنتی آن، به همراه توضیحات ضروری، تصویرهای مناسب و متن‌های ترغیب‌کننده ارائه داد.
  10. به دلیل اینکه تجارتی دارای سایت است و در معرض بازدیدکنندگان آنلاین قرار دارد، پیدا کردن مشتری، معضلات تجارت با بازاریابی سنتی را ندارد. در این روش، اگر مکان و موقعیت کسب‌وکار تغییر پیدا کند، مشتری‌ها همچنان باقی می‌مانند و از طریق سایت با تجارت در ارتباط هستند. همچنان که مشتری‌های جدید اضافه می‌گردند!
  11. استفاده از نام دامنه‌ی سایت برای اعتباربخشی به تجارت بسیار تأثیرگذار و مهم است. باید به این نکته بسیار توجه نمود و نامی مناسب و مؤثر بر سایت گذارد.
  12. ارتباط دو طرفه با استفاده از سایت، بین تجارت و مشتریان مهیا می‌شود. مشتریان می‌توانند به راحتی و به سرعت با تیم مربوط به کسب‌وکار تماس بگیرند و از این طریق جواب سؤال‌های خود را دریافت کنند. این امر سبب افزایش رضایت مشتری و در پی آن گسترش بازار فروش می‌شود.
  13. با استفاده از سایت می‌توانید نظرسنجی بازدیدکنندگان و مشتریان را جمع‌آوری کرد. نظرسنجی‌های آنلاین برای گرفتن نبض مشتریان و تطبیق با نیاز و خواسته‌ی بازار حیاتی است.
  14. کیفیت عملکرد، دانش و تخصص در حوزه‌ی کاری را می‌توان به وسیله‌ی سایت، به همگان نشان داد. با ارائه‌ی پست‌های کاربردی و مقالات آموزشی و خبری در سایت، به بازدیدکنندگان آموزش داده می‌شود و به آنها در درک شغل و پیشنهادات تجارت به بهترین نحو کمک می‌کند.
  15. از طریق سایت می‌توان ارائه‌ی خدمات به مشتری را بسیار بهبود بخشید. درخواست برای دریافت اطلاعات مورد نیاز مشتری احتمالی و یا مصرف‌کننده، می‌تواند بلافاصله از طریق فرم‌های آنلاین و پاسخ‌دهندگان خودکار به صورت 24 ساعته مورد پردازش قرار گیرند و پاسخ آن ارسال شود.
  16. اگر یک تجارت در ابتدای راه است، می‌تواند با ساخت سایت با کمترین هزینه قدم‌های مؤثری برای رشد در کسب و کار خود بردارد.

انواع روش‌های طراحی وب سایت

برای طراحی سایت ارزان و حرفه ای می‌توان از دو روش استفاده نمود:

  • در روش اول بایستی کار را به یک فرد متخصص در کدنویسی سپرد تا با استفاده از کدنویسی دست به طراحی سایت بزند؛
  • در روش دوم می‌توان از سایت ساز استفاده نمود. در ادامه به بررسی اجمالی این دو روش می‌پردازیم.

برای ساخت سایت در شیوه‌ی اول و با استفاده از علم کدنویسی، پس از خرید دامنه و هاست از روش‌های مختص خود، مراحل ساخت و کد‌نویسی آن سایت آغاز می‌شود. با استفاده از این روش، با انتخاب یک مشاور و متخصص در امر کدنویسی، راه طراحی سایت آغاز می‌شود. در نهایت، بسیار امکان دارد که خروجی با خواسته‌ی متقاضی آن سایت به سختی با هم جور درآید. لازم است که فردی که سایت متعلق به وی است بتواند طرحی را که در ذهن دارد، به طراح انتقال دهد. اگر این امر، با موفقیت صورت بگیرد، احتمال همخوانی خروجی و طرح اولیه زیاد است، در غیر این صورت، هزینه‌ی مالی و زمانی بسیاری در راه مطابقت این دو هدر می‌رود.

کمی پیش از این، ساخت سایت با کمترین هزینه و شرایطی آسان و دارای گرافیک باکیفیت به این میزان سهل و آسان نبود. به صورتی که تنها راه طراحی سایت ارزان و حرفه ای و باکیفیت و در خور تجارت بین‌المللی، از مسیر علم کدنویسی و متخصصین این حرفه، گذر می‌کرد. اما اکنون با استفاده از سایت سازهایی مانند سایت ساز آنلاین رایو می‌توان تصورات را به واقعیت تبدیل کرد.

در این روش فرد بدون نیاز به داشتن ذره‌ای دانش برنامه نویسی و با استفاده از ابزارهای ویرایشی، قادر به ساخت سایت با کمترین هزینه است و می‌تواند به محتواسازی در وب سایت به دلخواه و سبک خود بپردازد. با استفاده از این شیوه، طراحی سایت ارزان و حرفه ای دیگر به راحتی در دسترس افراد جامعه قرار گرفته است؛ کافی است که فرد به اینترنت وصل باشد تا با استفاده از آموزش سایت ساز به صورت قدم به قدم به ایجاد سایت با کمترین هزینه دست پیدا کند.

 لازم به ذکر است که سایت ساز به دو نوع آنلاین و آفلاین تقسیم می‌شود. سایت ساز آنلاین نسخه‌ی به‌روزرسانی شده‌ی نرم‌افزار، غالب‌های متنوع و متناسب با موضوع وب‌سایت، امکان اتصال به شبکه‌های اجتماعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. سایت ساز آنلاین با استفاده‌ی راحت و بدون نیاز به تخصص، قابلیت ویرایش سریع صفحات وب سایت را درون خود دارد.

سایت سایز آفلاین پس از انجام کار کدنویسی، امکان اصلاح و ویرایش را به این آسانی ندارد و با کمک یه کدنویس می‌توان صفحات آن را اصلاح نمود.

با استفاده از سایت ساز از چه مزایایی بهره می‌برید؟

صرفه جویی در هزینه‌های مالی و زمانی، مهمترین ویژگی و برتری استفاده از سایت ساز به منظور ساخت سایت با کمترین هزینه می‌باشد. این مهم به خصوص زمانی خود را نشان می‌دهد که تجارت در ابتدای راه خود است (استارتاپ). در شروع یک تجارت با محدودیت‌های موجود، معمولأ صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ی مالی بسیار ضروری است و گامی مهم در جهت دستیابی به موفقیت می‌باشد.

در شیوه‌ی استفاده از سایت ساز با اینکه روشی برای ساخت سایت با کمترین هزینه بدون دخالت فرد متخصص است، اما باید دانست که این موضوع سبب کاهش کیفیت نتیجه‌ی نهایی نمی‌شود. سایت سازهای پیشرفته مانند سایت ساز آنلاین رایو دارای امکانات و ویژگی‌هایی حرفه‌ای هستند و از طریق آن‌ها می‌توان به راحتی سایت‌هایی ایجاد کرد که از لحاظ ظاهر و کارکرد بسیار شبیه سایت‌هایی است که از طریق کدنویسی ایجاد شده‌اند. در استفاده از سایت ساز، فرد به راحتی می‌تواند با چند کلیک قالب‌های سایت را تغییر دهد و اصلاحات مورد نظر خود را اعمال کند.

با استفاده از سایت ساز خروجی کاملأ با خواست و نظر کارفرما منطبق می‌شود و از این طریق نیز در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود. بایستی در انتخاب سایت ساز به امکانات و قابلیت‌های آن سایت ساز توجه کرد تا بهترین نتیجه به دست آید. سایت ساز آنلاین رایو، امکان ساخت وب‌ سایت به زبان‌های مختلف از جمله انگلیسی، آلمانی، عربی، فرانسوی، ترکی و فارسی را فراهم کرده است. با استفاده از سایت ساز رایو می‌توان کار طراحی سایت را در چند دقیقه و به راحتی به انجام رسانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × دو =

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonبرای خرید رایو تماس بگیرید!