سایت سازطراحی سایت

هزینه های طراحی سایت چقدر است؟

هزینه های طراحی سایت وابسته به متغیرهای زیادی است. پیش از هر چیز و به منظور تخمین هزینه های طراحی سایت لازم است بدانیم که دقیقاً با خلق چه چیزی روبرو هستیم. قطعاً که تعرفه طراحی فروشگاه اینترنتی متفاوت از هزینه‌ای است که برای راه‌اندازی یک وبلاگ شخصی متقبل می‌شویم. از این رو، لازم است بیشتر دربارۀ مواردی بدانیم که منجر به ایجاد یا افزایش هزینه های طراحی سایت می‌شوند.

هزینۀ طراحی سایت و راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی در شرکت‌های مختلف، متفاوت هستند. هر شرکت بر اساس کیفیت خدمات، پشتیبانی‌ها، نحوۀ راه‌اندازی سایت و هزینه‌های جاری، رقم مشخصی را اعلام می‌کند. با این حال، لازم است بدانیم که هزینه های طراحی سایت الزاماً بالا نیست. همینطور که پرداخت بهای زیاد نیز به معنای کیفیت بالای کار نخواهد بود.

لطفاً هزینه های طراحی سایت را دقیق مشخص کنید!

شرکت‌های متعددی هستند که مشغول ارائۀ خدمات طراحی و ساخت سایت می‌باشند. هر یک از آن‌ها نیز روال خاص خود را در اعلام قیمت دارد. لازم به بازگویی است که در وهلۀ اول، قیمت‌های بالا یا پایین را جدی نگیرید. تشخیص درستی کار و سنجش کیفیت آن، مستلزم شناخت درست از چیزی است که شما را متقبل پرداخت می‌کند. از این رو شاید بتوانید حجم زیادی از روند تشخیص کیفیت کار شرکت‌ها را در اولین گفت‌وگو تشخیص دهید.

برخی از شرکت‌ها صرف شیندن چند جمله از پروژۀ شما، مبلغ دقیقی را اعلام می‌کنند. این یکی از کارهای ناشیانه است که می‌تواند بیانگر نکته‌ای پیرامون عدم اعتماد به این شرکت‌ها باشد. به خصوص، اگر در شرایط مشابه وعدۀ مبالغ پایین را شنیدید، بیش از پیش شک کنید! شرکت‌هایی که مبالغ را سریع و صریح اعلام می‌کنند، معمولاً همان‌هایی هستند که به وعدۀ زمان و هزینه پایبند نخواهند ماند؛ چرا که در روال کار متوجه هزینه‌های جانبی شده و امکان درخواست مجدد پول از شما را خواهند داشت.

تعرفه طراحی فروشگاه اینترنتی

بیشتر بخوانید: مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی با آغاز موج جدید کرونا

اعلام هزینه های طراحی سایت مستلزم انجام نیازسنجی‌های متعدد است. یک شرکت باسابقه و مجرب به خوبی می‌داند که پیش از اعلام قیمت، لازم به پرسیدن سوالات متعدد دارد. این روند نیز با استفاده از تجربه و اتکا به تجارب و دانش پیشتازان این حوزه مسیر خواهد بود. هرچند که این روزها مسیر طراحی سایت بسیار ساده‌تر شده است. یک سایت ساز آنلاین می‌تواند بهترین سایت را برای مشتریان به ارمغان آورد؛ آن هم توسط خودشان و بدون نیاز به یک خط کدنویسی!

تعرفه طراحی فروشگاه اینترنتی و فریب قیمت‌های بالا

اگر شما فردی متخصص در زمینۀ طراحی سایت باشید، به خوبی از هزینه‌های مرتبط با آن آگاه خواهید بود. در غیر این صورت، یک شرکت سایت ساز و فعال در حوزۀ تکنولوژی همواره از شما بیشتر می‌داند. اگر در این زمینه متخصص نیستید باید بدانید که شرکت‌ها از نحوۀ کارکرد سایت‌ها، مشکلات و مزایای هر یک از ابزارها و ایرادات آن آگاه هستند.

برخی از شرکت‌ها با سوءاستفاده از ناآگاهی مشتریان اقدام به دریافت هزینه‌های اضافه از آنان می‌کنند. کاربران زیادی از چیستی و اهمیت زیرساخت‌های سایت اطلاعی ندارند. از این رو، ممکن است در دام قیمت‌ها برای طراحی ظاهری سایت بیفتند. چیزی که شامل هزینۀ زیادی نیست اما می‌تواند بسیار گول‌زننده باشد.

گول طراحی ظاهر سایت ها را نخورید!

جزء در موارد استثنا، طراحی ظاهری و گرافیک سایت تاثیر زیادی در هزینه‌های مرتبط با آن ندارد. تنها برخی از سایت‌ها که با استفاده از اسکریپت یا کوئری طراحی می‌شوند، مشمول هزینه‌های زیاد برای ظاهرند. تعداد این سایت‌ها نیز اندک بوده و احتمالاً شما نیز به دنبال چنین سایتی نیستید.

نکتۀ مهمی که ملزم به توجه است، عدم اختلاف زیاد برای طراحی ظاهر سایت است. به جزء طراحی برخی از عناصر مهم در بخش‌هایی از سایت، طراحی دیگر المان‌های سایت شامل هزینۀ زیادی نیست. بنابراین، اگر متوجه افزایش تعریف طراحی فروشگاه اینترنتی صرفاً بر اساس طراحی ظاهری آن شدید، از عقد قرارداد با شرکت مورد نظر اجتناب کنید.

هزینۀ کمتر به معنای صرفه‌جویی نیست!

طراحی سایت‌های حرفه‌ای از پایه و اساس کار آسانی نیست. از این رو، نباید انتظار قیمت‌های بسیار پایین را داشت. ساده‌ترین حالت طراحی سایت، استفاده از قالب‌های آمادۀ وردپرس و جوملاست. در شرایط این‌چنینی نهایت هزینه‌ای که به روی دوش شماست، چیزی حدود یک میلیون تومان است. اما باید بدانید که صرفاً نصب یک قالب وردپرس و چند افزونۀ مرتبط کافی نیست!

تعرفه طراحی سایت

برای طراحی سایت لازم است جوانب مختلف آن را در نظر داشته باشید. برخی از هزینه‌ها که کمتر به چشم می‌آیند در راستای بهینه‌سازی عملکرد سایت است. اتفاقی که تاثیرات زیادی در بهبود آن دارد. برخی از ما به اشتباه، هزینۀ کمتر را به معنای صرفه‌جویی می‌دانیم. حال آنکه چشم‌پوشی از انجام برخی هزینه‌ها، در آخر خود را به شکل ایرادات فنی و دردسرهای بعدی نشان خواهد داد.

هزینه های طراحی سایت شخصی و فروشگاهی متفاوت‌اند!

90 درصد از وب‌سایت‌هایی که در سطح وب مشاهده می‌کنیم، از نوع وب‌سایت‌های شخصی هستند. این نوع از وب‌سایت‌ها معروف به سایت‌های Presentation می‌باشند. طراحی این قبیل از سایت‌ها بنا به نیاز شخص یا شرکت متفاوت است. وب‌سایت‌های پرسونال، در واقع، حالتی داینامیک دارند که پاسخگوی نیازهای مشتریان و کسب‌وکارهاست.

هزینه های طراحی سایت شخصی، متفاوت از تعرفه طراحی فروشگاه اینترنتی است. مشاغل مختلف از جمله پزشکان، وکلا، کلینیک‌ها، شرکت‌های مهندسی، طراحی دکوراسیون، شرکت‌های خدماتی و آموزشگاه‌ها از این نوع سایت‌ها استفاده می‌کنند. معمولاً این سایت‌ها طراحی ساده‌تری نسبت به سایت‌های فروشگاهی دارند. این امر منجر به کاهش هزینه‌های مرتبط با آن می‌شود.

عملکرد سایت فروشگاهی یا E-Commerce متفاوت از سایت‌های شخصی است. این وب‌سایت‌ها دارای پیچیدگی‌ها و ظرافت‌های زیادی در طراحی هستند. به همین دلیل، نیاز به زمان و هزینۀ بیشتری برای طراحی دارند. قیمت طراحی سایت‌های فروشگاهی نیز بر اساس معمولی یا پیشرفته بودن آن‌ها مشخص می‌شود.

در راه‌اندازی یک سایت فروشگاهی، هیچ محدودیتی مبنی بر اضافه کردن ویژگی‌ها و امکانات جدید وجود ندارد. از این رو، تعرفه طراحی سایت‌های فروشگاهی نیز می‌تواند بسیار فراتر از انتظارات پیش رود. معمولاً فروشگاه‌هایی که محصولات محدودی می‌فروشند، نیازی به طراحی سایت پیشرفته ندارند. اما سایت‌های بزرگ ملزم به پرداخت هزینه برای ابزارهای حرفه‌ای هستند.

سایت سازهای آنلاین را دست کم نگیرید!

طراحی سایت با سایت ساز آنلاین رایو

سایت سازها، ابزارهای آنلاینی هستند که می‌توانند روند راه‌اندازی سایت را در سریع‌ترین شکل ممکن انجام دهند. این روند، بدون نیاز به یک خط کدنویسی و با استفاده از سیستم‌های دراگ اند دراپ انجام می‌شود. به این صورت که تمام المان‌ها، ماژول‌ها و ابزارهای لازم را با ماوس کشیده و در محل مورد نظر قرار می‌دهید.

با استفاده از سایت‌ساز/ فروشگاه ساز می‌‌توانید آنچه در ذهن دارید را به دقیق‌ترین شکل ممکن پیاده‌سازی کنید. شاید در ابتدای کار با سایت ساز دچار اندکی سردرگمی باشید. اما روال ساخت سایت در سایت ساز و فروگاه ساز آنلاین رایو بسیار ساده است. تنها کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ثبت دامنه، انتخاب قالب وب سایت و انجام تنظیمات عمومی
  • خرید و ثبت دامنه اختصاصی و حذف زیردامنه از انتهای آدرس سایت
  • ورود داده‌ها و اطلاعات، ویرایش صفحات اصلی و مدیریت وب سایت
  • درج، حذف و ویرایش منوها و صفحات وب سایت
  • ویرایش قالب یا Theme انتخابی وب سایت (شخصی‌سازی سایت)
  • یادگیری نحوه کار با تنظیمات اختصاصی سایت
  • بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و درج محتوا

خبر خوب این که پشتیبانی رایو همواره در کنار شماست تا بهترین نتیجه را کسب کنید. مهم‌ترین اقدامی که در روال طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت خود باید بدانید، مشخص کردن دقیق اهداف و ابزارهایی است که برای رسیدن به مقاصد خود به آن‌ها احتیاج دارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonبرای خرید رایو تماس بگیرید!