فروشگاه اینترنتی

مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی با آغاز موج جدید کرونا

ساخت فروشگاه آنلاین با شروع موج جدید کرونا، اهمیت خود را بیشتر نشان می‌دهد. شیوع کووید 19 و همه‌گیری آن در کشور ما، بیش از پیش در حال ایجاد تغییرات اساسی است. تا کنون، ساختارهای زیادی در زندگی‌های ما متحول شده‌اند. از کیفیت و کمیت تفریحات ما گرفته تا شیوۀ لباس پوشیدن، دید و بازدیدها، غذا خوردن و سبک و سیاق تجارت‌مان. حتی بسیاری از فروشگاه‌های سنتی دریافتند که همگام شدن‌ با تکنولوژی، لازمۀ بقای آن‌هاست.

آنان که توانستند با ساخت فروشگاه آنلاین، زیربنای کسب و کار خود را محکم‌تر کنند، همچنان در حال ادامۀ حیات خود هستند. برخی دیگر نیز مقاومت نشان داده و بعضی‌ها نیز به تازگی اهمیت آن را فهمیده‌اند. با این حال، نرم افزار فروشگاه اینترنتی، ابزاری است که می‌تواند ساخت فروشگاه آنلاین را بسیار ساده کند.

مدت زمان زیادی از دورانی که برای ساخت فروشگاه آنلاین نیاز به مقدمات و هزینه‌های زیاد و فرآیندهای طولانی بود، نمی‌گذرد. امروز، بسیاری از ما می‌دانیم که سایت ساز آنلاین می‌تواند این کار را به سادگی تنها چند کلیک برای ما انجام دهد. ساخت سایت فروشگاهی، تنها لازمۀ کسب‌وکارهای مختلف با آغاز موج جدید کروناست.

خوشبختانه، آن طور که پیداست، شرکت‌هایی که در ارائۀ خدمات طراحی و ساخت فروشگاه آنلاین پیشگامند نیز اهمیت این موضوع را درک کرده‌اند. ساده‌سازی‌ها و اقداماتی که به منظور بهینه‌سازی تجربۀ مشتریان ایجاد شده‌‌اند، نشان از این مساله دارند. امروز می‌توان نرم افزار فروشگاه اینترنتی را به سادگی راه‌اندازی هر نرم‌افزار دیگری به کار گرفت. چیزی که انجام دادن آن برای کسب‌وکارها لازم است همین امروز انجام شود!

ساخت فروشگاه آنلاین در دوران کرونا، نیاز همه کسب‌وکارهاست!

ساخت فروشگاه آنلاین به منظور تقویت بنیاد کسب و کارها در دوران کروناست. این واقعیت بر همۀ ما آشکار شده است. کشورهایی که توانستند روند مدیریت ویروس و بهبود مردمان خود را به خوبی طی کنند نیز از مزایای همگام شدن کسب‌وکارها با چارچوب‌های دنیای مجازی بهره‌مند شده‌اند. نه تنها در دوران کرونا که بعد از آن نیز می‌توانیم انتظار آلودگی و ترافیک کمتر، کاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت ارائۀ خدمات را تجربه کنیم.

مزایای فروشگاه اینترنتی

نرم افزار فروشگاه اینترنتی، عاملی برای رفتن به فراسوی موانعی است که با شیوع کرونا ایجاد شده‌‌اند. این روزها همۀ ما با فاصله‌گذاری‌های اجتماعی، منع تردد و نیز استرس ابتلا به بیماری مواجهیم. ساخت فروشگاه آنلاین با موج جدید کرونا، بیش از هر چیز نشان از این دارد که:

نیازهای مشتری در اولویت کار شماست!

اگر مشتریانی دارید که کسب و کارتان، تامین‌کنندۀ نیازهای آنان است، اهمیت خدمت‌رسانی را قطعاً درک کرده‌اید. مشتریان وفادار کسانی هستند که کالا یا خدمات مورد نیازشان را صرفاً از طریق شما تامین می‌کنند. حال اگر از خدماتی که به آنان می‌دهید، اطمینان کامل دارید، مجالی برای فکر کردن نخواهید داشت! در این حالت، اگر نیازهای مشتری در اولویت کار شماست، راه‌حل‌تان صرفاً متصل شدن به دنیای اینترنت خواهد بود.

ساخت فروشگاه آنلاین می‌تواند راه اتصال شما و مشتریان باشد. با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی در موج جدید کرونا، نه تنها درآمد خود را حفظ کرده و کسب‌وکارتان را سر پا نگه خواهید داشت بلکه مشتریان شما نیز قدر و منزلت این اقدام را درک خواهند کرد. هرچند که مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی با آغاز موج جدید کرونا تنها این نیست. بلکه موارد دیگری نیز هستند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

ساخت فروشگاه آنلاین و رهایی از محدودیت‌ها

محدودیت به یک مکان فیزیکی برای فروش محصولات و ارائۀ خدمات، تنها در چارچوب شرایط مرتبط با کرونا نیست. این مساله از همان ابتدا به عنوان یکی از چالش‌های پیش روی مدیران شرکت‌ها و کسب‌وکارها بوده است. با این حال، شیوع کرونا باعث شد که این محدودیت خود را بیش از پیش نشان دهد. محدودیت‌هایی که در تردد، ساعات کاری، تعطیلی اماکن عمومی و شرکت‌ها به وجود می‌آید، همچون سنگی بر مسیر فعالیت کسب‌وکارها عمل می‌کند.

استفاده از نرم افزار فروشگاه اینترنتی، راه‌اندازی پیج اینستاگرام، ساخت فروشگاه با استفاده از سایت ساز، همگی از جمله مواردی هستند که برای همسو شدن کسب‌وکارها با دنیای تکنولوژیک طراحی شده‌اند. طبیعتاً هر چه خدماتی که می‌دهید گسترده‌تر باشید، نیاز به پلتفرمی خواهید داشت که بتواند از عهدۀ انجام مسئولیت‌های بیشتری برآید.

بیشتر بخوانید: آشنایی با مفاهیم پایه در ساخت سایت

در ادامه، پیش از اینکه به معرفی مزایای استفاده از نرم افزار فروشگاه اینترنتی بپردازیم، سایت‌ ساز رایو را به عنوان یکی از پیشگامان این عرصه معرفی می‌کنیم.

سایت ساز رایو؛ نرم افزار فروشگاه اینترنتی

پیشرفت‌هایی که CMSهای سایت‌ساز در سال‌های گذشته داشته‌اند، این موهبت را برای ما فراهم کرده‌اند که در سریع‌ترین زمان و با کمترین زحمت سایت خود را طراحی کنیم. سایت ساز رایو یکی از پلتفرم‌هایی است که امکان ساخت فروشگاه اینترنتی را به ساده‌ترین شکل ممکن می‌دهد. رایو قابلیت‌های مختلف و متعددی دارد که در فهرست زیر برخی از آن‌ها را می‌خوانیم:

  • ساخت سایت بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی
  • امکان دسته‌بندی و گروه‌بندی محصولات
  • ارائۀ محصولات با نمایش جزئیات بیشتر
  • امکان فیلتر کردن محصولات بر اساس موارد مختلف
  • ارائۀ تخفیف‌های زمان‌دار برای محصولات
  • امکان متصل کردن فروشگاه به درگاه‌های پرداخت مستقیم و واسط
  • استفاده از ابزارهای ویرایشی برای طراحی سایت
  • دسترسی به فضای میزبانی نامحدود وب و هاست
  • ارائۀ دامنۀ رایگان .IR
  • امکان اتصال وب‌سایت به صفحۀ اینستاگرام
  • طراحی وب سایت به صورت پویا
  • امنیت فضای وب برای نگهداری از اطلاعات
  • ارائۀ قالب‌های منحصربه‌فرد برای کسب و کارهای مختلف
  • تغییر قالب بعد از طراحی سایت
  • مشاهدۀ آمار بازدیدکنندگان سایت
  • قابلیت طراحی سایت تک صفحه‌ای و چندصفحه‌ای
  • پشتیبانی 24 ساعته از کاربران
  • درج نظرات کاربران و امتیازدهی به مطالب
ساخت فروشگاه اینترنتی با سایت ساز آنلاین

مسیر طراحی سایت فروشگاهی با در نظر داشتن امکانات فوق، بسیار ساده‌تر و کوتاه‌تر شده است. رایو با توجه به نیازهای مشتریان مختلف توانسته است طیف وسیعی از امکانات را برای آنان فراهم کند. بنابراین، می‌توان انتظار داشت که مزایای زیر را به بهترین شکل دریافت نماییم:

فروشگاه اینترنتی و مزایایی که به دنبالشان هستیم!

در حال حاضر، بهترین سرمایه‌گذاری برای رشد کسب و کار، مجهز کردن آن به ابزارهای آنلاین است. داشتن یک فروشگاه اینترنتی نه تنها هزینۀ زیادی نمی‌طلبد بلکه می‌تواند پتانسیل درآمدی ایجاد کند که به هیچ طریق دیگری نتوان آن را به دست آورد. بسیاری از کسب و کارها تا کنون توانسته‌اند با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی، دامنۀ رشد خود را تا حد زیادی گسترش دهند. خوشبختانه، با توجه به آنچه پیش از این گفتیم، داشتن یک فروشگاه آنلاین بسیار ساده و سریع است. مزایایی که یک فروشگاه آنلاین برای کسب و کار شما به ارمغان می‌آورد شامل موارد زیر خواهند بود:

  • برندسازی سریع و ایجاد اعتبار بیشتر برای کسب و کار
  • ارائۀ خدمات و سرویس‌دهی به مشتریان به صورت شبانه‌روزی
  • بهبود روند خدمت‌رسانی به مشتریان و افزایش کیفیت آن
  • نیاز به متقبل شدن هزینۀ کمتر برای گسترش دایرۀ فروش
  • از بین رفتن فاصلۀ بین مشتریان و کسب و کار
  • کار کردن و نظارت بر روند فعالیت به صورت دورکاری
  • کاهش یافتن هزینه‌های جاری و عملیاتی
  • امکان فروش در سطح بین‌المللی و گسترش مرزهای کسب و کار
  • افزایش سرعت و کیفیت در پاسخ‌دهی به مشتریان
  • صرفه‌جویی در هزینه‌های مربوط به کارکنان

سخن نهایی

معضل ویروس کرونا، ابعاد مختلف زندگی ما را متحول کرده است. این مساله خود را در کسب و کارها به شکل جدی‌تر نشان می‌دهد. با این حال، راهکار پیشگیرانه‌ای که برای کسب و کارهای مختلف وجود دارد، تنها و تنها متصل شدن به دنیای ارتباطات است؛ چیزی که با ساخت فروشگاه آنلاین امکان‌پذیر می‌شود.

ویدئوهای آموزشی فروشگاه ساز رایو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج − چهار =

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonبرای خرید رایو تماس بگیرید!