فروشگاه اینترنتی

بهترین سایت ساز فروشگاهی کدام است و چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین سایت ساز فروشگاهی امکان طراحی حرفه ای وب سایت را برای استفاده کنندگان فراهم خواهند کرد. یکی از مهمترین راه های گسترش کسب و کار و افزایش درآمدزایی برای هر کسب و کار، بکار بستن روش‌های افزایش فروش می‌باشد. با وجود دسترسی همگانی به اینترنت در سرتاسر دنیا، ساخت یک وب سایت با رویکرد فروش محصولات یک مجموعه، می‌تواند در این زمینه بسیار تاثیرگذار باشد.

بهترین سایت ساز فروشگاهی برای طراحی وب سایت با رویکرد فروشگاه اینترنتی و فروش محصولات، امکانات زیادی را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد تا با استفاده از آن، کاربر به اهداف موردنظر خود دست یابد.

قبل از هر چیز به این موضوع می‌پردازیم که برای ایجاد وب سایت فروشگاهی، چند روش وجود دارد، سپس، ویژگی های یک وب سایت فروشگاهی که با استفاده از روش سایت ساز آنلاین ایجاد می‌شود را بررسی خواهیم نمود.

روش‌های ساخت سایت فروشگاه اینترنتی

در صنعت تجارت الکترونیک شما دو روش برای ساخت سایت فروشگاه اینترنتی خود خواهید داشت که بسته به اهداف تجارت الکترونیک خود باید بین آنها انتخاب نمایید.

روش اول: سایت ‌های میزبان

در این روش، سایت‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ، فضایی را برای فروش محصولات به شما اختصاص میدهند. با وجود اینکه در این نوع از سایت ها معمولا به دلیل بازدیدکنندگان زیاد، احتمال فروش محصولات شما بالاست؛ اما دیگر خبری از خدمات طراحی سایت و یا ثبت دامنه برای مجموعه شما نیست.

روش دوم: نرم افزار سایت ساز آنلاین

در تقابل با سایت ‌های میزبان، تعدادی سایت ساز آنلاین مانند سایت ساز و فروشگاه ساز آنلاین رایو وجود دارند که به شما امکان طراحی سایت شرکتی مختص به خودتان را خواهند داد. ساخت یک سایت از طریق سایت ساز تنها به ایجاد یک فروشگاه اینترنتی محدود نخواهد شد.

سرویس سایت ساز محیطی وسیع با امکانات بسیار متنوع را برای طراحی حرفه ای وب سایت در اختیار کاربر قرار می‌دهد. یکی از انواع قالب ‌های موجود در سایت ساز فارسی رایو، قالب فروشگاهی می‌باشد. عوامل دخیل در انتخاب بهترین سایت سازهای فروشگاهی را میتوان به شرح زیر دسته بندی نمود:

  1. اهداف کوتاه مدت و بلند مدت
  2. بودجه درنظر گرفته شده
  3. انتظارات ترافیکی
  4. انتظارات فروش
  5. زمان موردنظر برای ساخت سایت

در صورتی که یک تازه‌وارد در تجارت الکترونیک باشید و بودجه‌ی چندانی برای شروع کار ندارید، استفاده از فروشگاه ساز رایگان گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود.

افزایش فروش با قالب فروشگاهی چگونه میسر می‌شود؟

طراحی حرفه‌ای وب سایت در بهترین سایت سازهای فروشگاهی سبب بهتر دیده شدن شما خواهد شد. با ساده شدن طریقه ساخت وب سایت و طراحی سایت ارزان در سایت ساز رایو، قالب فروشگاهی را برای فروشگاه آنلاین خود انتخاب نمایید و مطابق با سلیقه خود سایت فروشگاهی خود را طراحی نمایید. بهترین سایت سازهای فروشگاهی طیف قدرتمندی از انواع ابزار بازاریابی و جذب مشتری را در اختیار شما قرار می‌دهند.

بازدیدکنندگان آنلاین خود را به مشتری تبدیل کنید!

زمانی که وب سایت فروشگاه خود را با استفاده از یک سایت ساز فارسی مانند رایو می‌سازید، میتوانید بخشی جدا برای محصولات خود به همراه توضیحات لازم و عکس های متنوع ایجاد کنید.

وجود یک صفحه‌ی محصولات مناسب و کارآمد سبب میشود تا بسیاری از افرادی که برای بازدید از سایت شما وارد شده‌اند، تصمیم به خریداری کالاهای معرفی شده بگیرند.

طراحی یک صفحه جذاب برای معرفی محصولات، می‌تواند بازدیدکنندگان شما را برای خرید محصولات و انتخاب برند شما بسیار ترغیب نماید.

متمرکز بودن تمامی کالاها در صفحه‌ی معرفی محصولات وب سایت شما، سبب میشود تا مخاطبین طیف گسترده ای از امکانات ارائه شده توسط مجموعه شما را همزمان ببینند و قدرت انتخاب بالاتری داشته باشند.

چند نمونه از بهترین سایت ساز فروشگاهی معروف خارجی

انتخاب یک سایت‌ساز فروشگاهی بستگی به نیازها، بودجه و تخصص شما دارد. در ادامه چند گزینه معروف را با ویژگی‌های کلیدی آن‌ها معرفی می‌کنم:

Shopify

  • ویژگی‌ها: کاربرپسند، قالب‌های زیبا، امکانات SEO، گزینه‌های پرداخت متنوع
  • بهترین برای: کسانی که یک راه حل کامل و آسان می‌خواهند.

WooCommerce (برای WordPress)

  • ویژگی‌ها: قدرتمند، انعطاف‌پذیر، امکانات SEO خوب، افزونه‌های زیاد
  • بهترین برای: کسانی که قبلاً با وردپرس کار کرده‌اند یا نیاز به یک راه حل انعطاف‌پذیر دارند.

Magento

  • ویژگی‌ها: قابلیت سفارشی‌سازی بالا، مدیریت محصولات پیشرفته، گزینه‌های پرداخت متنوع
  • بهترین برای: برندها و فروشگاه‌های بزرگ که نیاز به قابلیت‌های پیشرفته داشته و بودجه‌ی بالایی دارند.

Wix eCommerce

  • ویژگی‌ها: کاربرپسند، امکانات طراحی کشویی-و-رها-کن (Drag-and-drop), قالب‌های متنوع
  • بهترین برای: کسانی که به دنبال یک فروشگاه آنلاین کوچک یا متوسط هستند.

BigCommerce

  • ویژگی‌ها: قابلیت‌های مدیریت محصول پیشرفته، امکانات SEO خوب، پشتیبانی از چندین گزینه پرداخت
  • بهترین برای: کسانی که به دنبال یک پلتفرم قدرتمند با قابلیت‌های مدیریت محصول پیشرفته هستند.

هر یک از این پلتفرم‌ها ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارد، پس انتخاب به نیازها و اهداف شما بستگی دارد.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. لطفا میشه توضبح بدید امکان داره سایت طراحی کنیم که اگر مشتری داشیم به هاست دیگه انطقال داد سایت رو یا خیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonبرای خرید رایو تماس بگیرید!