فروشگاه اینترنتی

آموزش ثبت نام در زرین پال و ساخت درگاه پرداخت

اگر شما هم دارنده یک وب سایت فروشگاهی هستید و می‌خواهید سر و سامان مطلوبی به کسب و کارتان دهید، باید حتما درگاه پرداخت امن و مناسبی را انتخاب کنید. یکی از اصول حرفه‌ای سایت فروشگاهی، داشتن درگاه پرداخت امن و قابل اعتماد است. کاربر باید با اعتبار درگاه آشنایی داشته باشد تا امکان پرداخت با خیال آسوده را احساس کند. زرین پال به عنوان یکی از درگاه‌های پرداخت واسط می‌تواند بهترین خدمات را در این زمینه ارائه کند.

ثبت نام در زرین پال هرچند زیاد پیچیده نیست، اما توضیح نحوه ثبت نام در درگاه واسط زرین پال را قدم به قدم توضیح داده‌ایم تا اگر قصد فعالسازی این درگاه را دارید، به راحتی انجام دهید.

چرا باید درگاه پرداخت داشته باشیم؟

با شیوع کرونا و گسترش جهانی این ویروس، ضرورت داشتن فروشگاه اینترنتی برای ادامه کسب و کار در شرایط و بحران‌های مختلف بسیار قابل لمس‌تر شد. فروش کالا در اینترنت، یکی از محبوب‌ترین راه‌های کسب درآمد است. به همین دلیل توصیه می‌شود تا درگاه پرداخت امنی انتخاب کنید تا کاربران با خیالی آسوده اقدام به خرید کنند.

معمولا داشتن درگاه پرداخت می‌تواند سهولت خرید و مدیریت محصولات را فراهم کند. پرداختن به این جزئیات موجب می‌شود تا فروشگاه اینترنتی قوی و قابل اعتمادی داشته باشید. درگاه‌های پرداخت واسط و درگاه پرداخت مستقیم بانکی از گزینه‌های قابل انتخاب هستند.

داشتن یک درگاه پرداخت مستقیم دردسرهای خاص خودش را دارد. به همین دلیل ثبت نام در زرین پال و دریافت درگاه پرداخت واسط یکی از بهترین راه‌کارهای مدیریت سایت فروشگاهی محسوب می‌شود.

زرین پال چیست؟

پیش از ارائه توضیحات در خصوص نحوه ثبت نام در درگاه واسط زرین پال، بهتر است بدانید زرین پال چیست؟

زرین پال یکی از درگاه‌های واسط معتبر ایرانی برای استفاده در فروشگاه‌های اینترنتی است. شما به راحتی می‌توانید با ثبت نام در وب سایت زرین پال و اخذ تائیدیه مدارک ارسالی، درگاه پرداخت‌تان را بسازید و از خدمات حرفه‌ای این درگاه استفاده کنید. آموزش مرحله به مرحله ثبت نام زرین پال در ادامه ارائه شده است تا بدون دغدغه و پیچیدگی، ثبت نام خود را در زرین پال انجام دهید.

نحوه ثبت نام در درگاه واسط زرین پال (مرحله به مرحله)

در این بخش، ثبت نام در زرین پال را آموزش خواهیم داد، به این ترتیب می‌توانید به راحتی در این سامانه ثبت نام کنید و از سرویس فوق‌العاده زرین پال استفاده کنید. در ادامه، گام به گام نحوه ثبت نام در درگاه واسط زرین پال را مطالعه خواهید کرد.

1- وارد سایت زرین پال شوید!

قطعا برای شروع همکاری و استفاده از خدمات، باید وارد سایت زرین پال به آدرس  www.zarinpal.com  شوید. تقاوتی ندارد که آنلاین شاپ داشته باشید یا سایت ارائه خدمات، در هر حال، باید ابتدا وارد سایت شوید و مراحل لازم برای ثبت نام در زرین پال را دنبال کنید تا درگاه پرداخت بر روی سایت شما فعال شود.

2- حساب کاربری در زرین پال بسازید!

وارد منو “زرین پال من” شوید.

حساب کاربری در زرین پال بسازید!
حساب کاربری در زرین پال بسازید!

در این بخش بر روی ثبت نام کلیک کنید.

نام، نام خانوادگی و شماره موبایل‌تان را وارد کنید و سپس، دکمه ثبت نام را فشار دهید. بعد از این مرحله، کد 6 رقمی برای‌تان پیامک می‌شود که باید در کادر ظاهر شده وارد کرده و وارد سایت شوید.

3- حساب کاربری را ارتقا دهید!

بعد از ورود، اگر بر روی درگاه های پرداخت کلیک کنید، پیامی را مشاهده می‌کنید که نیاز به ارتقا حساب کاربری به سطح نقره‌ای را یادآوری می‌کند. در این شرایط، باید ثبت نام‌تان را تکمیل کنید تا سطح نقره‌ای برای حساب کاربری‌تان ایجاد گردد. جنسیت‌تان را مشخص کنید، نام و نام خانوادگی‌تان را درج کنید. در صفحه بعدی باید شماره تلفن، کد پستی و آدرس پستی را وارد کنید. با ثبت اطلاعات، حساب کاربری‌تان به سطح نقره‌ای ارتقا پیدا می‌کند.

حساب کاربری نقره ای زرین پال

4- مدارک را آپلود کنید!

تفاوتی ندارد که از سایت ساز آنلاین استفاده کرده باشید یا هر پلتفرم دیگری! در هر حال، باید برای ثبت نام در زرین پال مدارک شناسایی‌تان را اسکن کنید. کارت ملی و شناسنامه را در دو فایل JPG مجزا آپلود کنید. یادتان باشد که حجم فایل باید کم‌تر از 2مگابایت باشد.

بعد از آپلود مدارک تیکتی دریافت می‌کنید که مدارک‌تان با موفقیت آپلود شد. بعد از بررسی، نتیجه به شما اعلام می‌شود. معمولا اگر آدرس یا مدارک مشکلی داشته باشد، در تیکت بعدی به شما اطلاع داده می‌شود؛ در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد، تیکت تائید، ارسال می‌گردد و ثبت نام تا این مرحله بدون مشکل دنبال می‌شود.

5- درگاه پرداخت ایجاد کنید!

یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که در نحوه ثبت نام در درگاه واسط زرین پال باید نسبت به انجام آن با دقت عمل کنید، مرحله ایجاد درگاه پرداخت است. بر روی ایجاد درگاه پرداخت کلیک کنید و نام وب سایت‌تان به همراه آدرس آن را وارد کنید. در کادر مشخصی، باید توضیحات کوتاهی در خصوص فعالیت وب سایت‌تان ارائه کنید و زمینه فعالیت‌تان را مشخص نمایید. سپس، باید کیف پول حساب اصلی زرین پال‌تان را وارد کنید. در پایان اطلاعات‌تان را ثبت کرده و منتظر تایید زرین پال بمانید.

6- دریافت کد فعالسازی درگاه پرداخت

در صورتی‌که اطلاعات‌تان صحیح باشد و از سوی زرین پال مورد تائید قرار گیرد، کد فعالسازی در اختیارتان قرار می‌گیرد. از این کد می‌توانید برای فعالسازی درگاه پرداخت استفاده کنید. این کد در زمان اتصال وبسایت به درگاه پرداخت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مزایای استفاده از زرین پال چیست؟

همه ما برای استفاده از خدمات یک برند، نیاز به درک مزایای آن داریم. به همین دلیل، بهتر است بدانید که مزایای زرین پال چیست؟ چه چیزی می‌تواند موجب شود تا زرین پال را به عنوان درگاه پرداخت واسط انتخاب کنید؟ زرین پال یکی از قدیمی‌ترین و شناخته شده ترین درگاه‌های واسطی است که با داشتن مجوزهای لازم فعالیت می‌کند. کیفیت خدمات و نحوه تعامل با کاربر، موجب شده است تا یکی از مطلوب‌ترین درگاه‌های پرداخت مورد توجه مشتری باشد.

  • استفاده از درگاه پرداخت IPG موجب شده است تا ریسک شکست در زمان پرداخت کاهش پیدا کند و مسیردهی هوشمندی در زمان اتصال به درگاه انجام شود. این اقدام موجب می‌شود تا مشتریان‌تان بدون مشکل پرداخت را انجام دهند.
  • یک ماه بدون کارمزد از مزایایی است که زرین پال برای کسب و کارهای نوپا درنظر گرفته است. در این روش شما می‌توانید یک ماه بعد از ثبت نام، بدون پرداخت کارمزد از سرویس پرداخت این سایت استفاده کنید.
  • پشتیبانی 24 ساعته توسط زرین پال ارائه می‌شود؛ همین موضوع یکی از مزایای عالی است که می‌توانید با استفاده از آن هر زمان از شبانه روز که نیاز به کمک داشتید، با پشتیبانی تماس بگیرید. عدم دارا بودن پشتیبانی قوی، می‌تواند یکی از ضعف‌های بزرگ شرکت‌های ارائه دهنده درگاه پرداخت باشد.
  • امکان تسویه حساب روزانه، برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ به شدت موردنیاز است. بسیاری از افراد نیاز دارند تا هر زمانی، امکان انتقال پول به حساب‌شان را داشته باشند. درگاه‌های واسط پول را در حساب کیف پول مجازی شما قرار می‌دهند و دسترسی واقعی به پول، تنها پس از انتقال آن به حساب‌تان فراهم می‌شود. این روند در زرین پال، به صورت روزانه انجام می‌شود و نیازی به انتظار در بازه یک هفته‌ای نیست.
  • بانک افزونه قوی، یکی از ویژگی‌هایی است که موجب محبوبیت زرین پال شده است. برای کسب و کارهای کوچک و متوسط، هزینه بابت برنامه نویسی و اتصال درگاه پرداخت به سایت چندان کم نیست. داشتن یک بانک افزونه قوی با امکان پشتیبانی از وب سایت‌های مختلف، موجب شده است تا این درگاه واسط به شدت محبوب شود.
  • امنیت بالا یکی از مزایای عالی و مورد توجه در زرین پال محسوب می‌شود. کاربران، نسبت به موضوع امنیت، بسیار حساس هستند. استفاده از درگاه‌های واسط با امنیت پایین و ناشناخته، موجب می‌شود تا کاربر از خرید صرفه‌نظر کنند. به همین دلیل، توصیه می‌شود تا برای فعالسازی درگاه‌های پرداخت واسط، از میان درگاه‌های شناخته شده انتخاب شوند. زرین پال به عنوان یک درگاه پرداخت شناخته شده، بهترین انتخاب خواهد بود.
نحوه ثبت نام در درگاه واسط زرین پال
نحوه ثبت نام در درگاه واسط زرین پال

خلاصه مطلب

حضور در فضای وب، نیازمند فراهم کردن مقدماتی است که یکی از آن‌ها، ایجاد درگاه امن و مطمئن است. ثبت نام در زرین پال می‌تواند امکانات فوق‌العاده‌ای جهت پرداخت ارائه کند. با استفاده از آموزشی که در بالا ارائه شد، می‌توانید خودتان بدون صرف هزینه، این کار را انجام دهید و هر جا نیاز بود از کمک و راهنمایی پشتیبانی زرین پال استفاده کنید. مشاهده عکس‌ها به شما کمک می‌کند تا نحوه ثبت نام در درگاه واسط زرین پال را درک کنید.

سوالات متداول

آیا زرین پال ریسک فیشینگ دارد؟

بهتر است بدانید که یکی از ایمن‌ترین درگاه‌های پرداخت واسط، زرین پال است. فیشینگ زمانی اتفاق می‌افتد که لینکی غیر از درگاه پرداخت مورد استفاده قرار گیرد. پس ریسک فیشینگ در این سرویس وجود ندارد.

آیا برای ثبت نام در زرین پال باید هزینه پرداخت کرد؟

خیر، ارائه سرویس در زرین پال در زمان ثبت نام اولیه، هیچ هزینه‌ای ندارد. کارمزد براساس درصدی از فروش تعیین می‌شود که تعرفه آن در وب سایت زرین پال موجود است.

جواز کسب برای نام نویسی در زرین پال نیاز است؟

اگر بخواهید از زرین پال استفاده کنید، در زمان ثبت نام نیازی به جواز کسب ندارید و تنها مدارک شناسایی شخص حقیقی کفایت می‌کند. اما ثبت نام برای دریافت درگاه مستقیم از بانک، نیازمند ارائه چنین مدارکی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonبرای خرید رایو تماس بگیرید!